Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Edice
Vazba
Obal
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Žltá kniha budovania značky 
SK
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná vazba
    757 Kč
    Skladem > 5 ks

Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem > 5 ks

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Skladem 1 ks

Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa, Grada, 2015
Úvod do dějin tištěných médií

Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...

  • 94 Kč
    Skladem 1 ks

Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi vazba
    285 Kč
    Skladem 1 ks

Veselá beruška - Anita Krommerová, INFRA, 2011
Veselá beruška

Výukový program pro rozvoj matematických kompetencí, vstup do světa matematiky pro děti. Je vhodný pro děti MŠ, I. stupně ZŠ a děti s poruchami učení a pozornosti (ADD, ADHD). DVD Veselá Bruška nabízí dětem v předškolním...


Digital Humanities, Academia, 2019
Digital Humanities

Kniha Digital_Humanities není tradičně pojatým akademickým sborníkem esejí či spoluautorskou monografií. Jak uvádějí v předmluvě a doslovu její autoři, Digital_Humanities je „výsledkem spolupráce“ na „rukopisu se sdíleným přístupem“, do něhož...

  • Knihabrožovaná vazba
    221 Kč
    Skladem 1 ks

Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Volfová, Grada, 2021
Moderní retail marketing

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...

  • Knihapevná vazba
    124 Kč
    Skladem 1 ks

Férová rétorika - Wladislaw Jachtchenko, Grada, 2022
Férová rétorika

Manipulovat, zastrašovat, zatlačit do kouta nebo uchlácholit lichotkami – manipulativní rétorika zná spoustu záludných metod, jak někoho přelstít. Existuje ale i jiná cesta, jak můžeme efektivně přesvědčovat ostatní lidi. Jde o férovou rétoriku...

  • Knihabrožovaná vazba
    311 Kč
    Skladem 5 ks

Public Relations - Jacquie L’Etang, Portál, 2009
Public Relations

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění...

  • Knihapevná vazba
    575 Kč
    Skladem 2 ks
Vyjednávání s respektem - Melissa Davies, Grada, 2023
Vyjednávání s respektem

E Efektivní vyjednávání vede ke stabilním partnerstvím. Efektivní vyjednávání pomáhá oběma stranám dosáhnout vyšších cílů, než k jakým by dospěly samostatně. Efektivní vyjednávání umožňuje organizacím vyhnout se nákladným konfliktům....

  • Knihabrožovaná vazba
    316 Kč
    Skladem 1 ks

New Sales. Simplified. - Mike Weinberg, Amacom, 2018
New Sales. Simplified. 
EN

Packed with examples and anecdotes, New Sales. Simplified. offers a proven formula for prospecting, developing, and closing deals. No matter how much repeat business you get from loyal customers, the lifeblood of your business is...

  • Knihabrožovaná vazba
    460 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich, Wolters Kluwer, 2016
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry 
SK

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové...

  • Knihabrožovaná vazba
    309 Kč
    Skladem 1 ks

Základy komunikácie - Jean Morrison, Cenada, 2022
Základy komunikácie 
SK

Táto kniha je nástrojom na štúdium komunikácie, ktorá vedie k vzájomnému porozumeniu a to prepojením cez empatiu a súcit. Vychádza z celoživotnej snahy Marshalla Rosenbergra, PhD. pochopiť ako vzniká násilie ako hojiť jeho následky...

  • Knihabrožovaná vazba
    400 Kč
    Skladem 1 ks

Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom - Hana Čajková, Affiliate sieť Dognet, 2021
Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom 
SK

Zarábať na internete sa dá poctivo, bez klamstiev a zavádzania. V knihe Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom sa dozviete, ako vybudovať úspešný zarábajúci online projekt. Celá kniha je koncipovaná pre úplného začiatočníka...

  • Knihapevná vazba
    201 Kč
    Skladem 1 ks

Etika médií - Anna Remišová, Kalligram, 2010
Etika médií 
SK

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry...

  • Knihapevná vazba
    251 Kč
    Skladem 3 ks

Psychológia peňazí - Dan Ariely, Jeff Kreisler, Premedia, 2020
Psychológia peňazí 
SK

Prečo prerobíte, ak sa skúsite hrať na realitného agenta? Čo stojí za silami, vďaka ktorým naletíme na sezónne zľavy a prečo sme ochotní cestovať hodinu, aby sme ušetrili pár eur? Prečo pri platení často cítime až fyzickú bolesť? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    305 Kč
    Skladem 2 ks

Win Every Argument - Mehdi Hasan, MacMillan, 2024
Win Every Argument 
EN

The New York Times bestseller, Win Every Argument is the ultimate practical guide to debate, persuasion and public speaking, by award-winning author, journalist, and interviewer Mehdi Hasan...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.“

Noční cirkus - Erin Morgenstern, 2020
Noční cirkus
Erin Morgenstern