Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Na téma reklama s modrou obálkou knihy o byznysu a managementu

Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní

Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...

  • 361 Kč
    Ihned ke stažení

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná vazba
    745 Kč
    Skladem 3 ks

Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Lukáš Krška, Economicus, 2013
Černá ovce facebooku

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

  • Knihabrožovaná vazba
    346 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová, Karolinum, 2011
Analýza obsahu mediálních sdělení

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.

  • Knihabrožovaná vazba
    139 Kč
    Skladem 1 ks

Jak na reklamu - Jan Pospíšil a kol., Computer Media, 2012
Jak na reklamu

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně...

  • Knihabrožovaná vazba
    218 Kč
    Skladem 1 ks

Praktická učebnice tvorby firemního stylu - Stanislav Horný, Professional Publishing, 2017
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

  • Knihapevná vazba
    254 Kč
    Do 19 – 24 dnů

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Psychologie reklamy

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná vazba
    434 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení

Almanach českých novinářů - Miroslav Sígl, Libri, 2008
Almanach českých novinářů

Knihu uvádí předmluva z pera doc. B. Köpplové a doc. Jiráka z FSV UK o vývoji českých médií po roce 1989. Následuje 60 autorských textů novinářů-pamětníků (s jejich medailonky a fotografiemi)...

  • Knihapevná vazba
    304 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal, C. H. Beck, 2015
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody...

  • Knihabrožovaná vazba
    289 Kč
    Do 2 – 3 dnů
Reklamní právo - Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejova,, C. H. Beck, 2018
Reklamní právo

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i...

  • Knihabrožovaná vazba
    408 Kč
    Do 18 – 23 dnů

Bulvarizace českých médií - Kolektív autorov, Čas, 2016
Bulvarizace českých médií
  • Autorský kolektiv

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto...

  • Knihabrožovaná vazba
    131 Kč
    Do 5 – 7 dnů

Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas, Professional Publishing, 2010
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném diskurzu, kde dosud výzkum daných parametrů a zaměření neproběhl...

  • Knihapevná vazba
    188 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem - Vivien Lattenberg, CPRESS, 2010
Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Chtěli byste představit své nové produkty, oslavit výročí firmy, upevnit vztahy s obchodními partnery, proškolit zaměstnance a zároveň utužit jejich kolektiv nebo třeba i přitáhnout pozornost médií? Pak zorganizujte event...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Direct Marketing - Edward Nash, Computer Press, 2003
Direct Marketing

Publikace je určena pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program i pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace - Barbora Osvaldová a kolektiv, Libri, 2007
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Buzzmarketing - Mark Hughes, Management Press, 2006
Buzzmarketing

Tam, kde tradiční přístupy nejsou úspěšné, když jejich reklamní a marketingová sdělení spotřebitelé ignorují či účinně "odfiltrovávají", se uplatňuje buzzmarketing...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? - Klára Masařová, Key publishing, 2014
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a...


The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2022
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques...

  • Knihabrožovaná vazba
    644 Kč
    Skladem 2 ks

Můj život v reklamě - Claude C. Hopkins, MAYDAY publishing, 2003
Můj život v reklamě

Čtenář se seznámí s kořeny, z kterých vyrůstá moderní reklama. Není tomu tak dávno, kdy americký president Asociace reklamních agentur vyzval kolegy k návratu ke kořenům. Připomněl, že hlavním posláním reklamy je napomoci prodeji...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger