Jednoduchost, minimalismus a stylovost v konceptu hygge. To je skandinávské bydlení! Interiérová stylistka Klára Davidová známá jako @kajastef vám poradí, jak si zařídit bydlení v duchu skandinávských principů, přírodních barev....
Audiokniha Jak prodávat z očí do očí, kterou napsal Ivo Toman. 32 let Ivo Toman prodává různé produkty a 28 let o tom navíc i školí. Za tu dobu se toho změnilo hodně. Přišly mobily, internet, čárové a QR kódy, e-maily a sociální sí
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
-
Knihapevná vazba449 KčSkladem 2 ks
Tento kreativní průvodce herním designem odhaluje tajemství tvůrčího procesu a nabízí přehlednou a srozumitelnou analýzu formálních i dramatických systémů s pomocí příkladů populárních her, ilustrací designových technik...
-
Knihabrožovaná vazba744 KčDo 2 – 3 dnů
Publikace je určena studentům a začínajícím grafickým designérům, které provede základními principy tvorby tiskovin – brožur, knih, časopisů, katalogů, plakátů ad. Příručka se zaměřuje na efektivní sazbu a zlom, přináší přehled typografických...
-
Knihabrožovaná vazba485 KčSkladem 3 ks
Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...
-
Přečtenámírně opotřebovaná104 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF229 KčIhned ke stažení
Představte si město, kde můžete spát při otevřeném okně a kde pochůznost, tedy možnost pěšího pohybu a pěší dostupnost, začíná přímo u dveří vašeho bytu...
-
Knihabrožovaná vazba627 KčSkladem > 5 ks
Rád ukazuji možnosti, jak si svobodné bydlení bez závislosti na inž., obchodních i bankovních sítích může postavit každý...
-
Knihapevná vazba844 KčSkladem 2 ks
Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...
-
Knihabrožovaná vazba465 KčSkladem > 5 ks
-
339 KčIhned ke stažení
Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec...
-
Přečtenávýborný stav101 KčSkladem
-
190 KčSkladem 1 ks
-
195 KčIhned ke stažení
Asi každý se někdy zasnil, jaké by to bylo roztáhnout křídla a vznést se do vzduchu jako pták. Někteří dobrodruzi tyto sny proměnili ve skutečnost a cestování letadlem nám dnes připadá stejně všední jako jízda vlakem....
Stále více používaným materiálem v přírodním stavění je sláma a hlína. Tyto materiály jsou velmi levné, ale je dobré vědět, jak a kde je správně použít, aby vydržely, nešly do nich myši a fungovaly tak, jak si přejeme...
-
Knihapevná vazba844 KčSkladem 4 ks
Jak se pozitivně odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Získejte jednoduchý, v praxi mnohokrát osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem...
-
212 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
Carmen táhne na třicet a už od školy pracuje v oddělení galanterie omšelého obchodního domu v malém skotském městečku na pobřeží, kde od narození žije...
Další formátyJe to všudypřítomné: Akcie, komodity, měnové páry (aneb. Forex). Den co den posloucháme v médiích, jak oslabil dolar vůči euru či naopak, jak zlato dosahovalo rok co rok historických maxim, aby v posledním roce zažilo největší propad za posledních...
-
Knihabrožovaná vazba296 KčDo 16 – 21 dnů
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka...
Předkládané druhé, doplněné a aktualizované vydání učebnice Právo obchodních korporací reaguje na významné změny úpravy korporačního práva, které přinesl s účinností od 1. 1. 2021 zákon č. 33/2020 Sb...
-
Knihabrožovaná vazba1 028 KčDo 2 – 4 dnů
As the world slowly opens up after years of the pandemic, previously cancelled or postponed festivals and fairs are springing back to life with a new wave of creativity and energy...
-
Knihabrožovaná vazba1 079 KčPředobjednávka,
vychází za tři dny
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?
-
421 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
Tato kniha je určena zejména: - obchodníkům na různých stupních řízení; - zvídavým studentům středních i vysokých škol; - všem, kteří chtějí dobře komunikovat s ostatními lidmi; ...
-
Knihabrožovaná vazba113 KčDo 2 – 4 dnů
Kniha se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti a udržitelnosti v podmínkách české firmy...
-
Knihabrožovaná vazba233 KčDo 1 – 3 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle