Autor Tom Markert
Zúžit výběr
Zákazník má vždy pravdua dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka...
-
Knihapevná vazba s přebalem140 KčDo 1 – 3 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 1 – 3 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
-
Přečtenámírně opotřebovanáTuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.63 KčSklademTuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!