Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
141 produktů
Myslíte si, že jste vtipní? A myslí si to i vaše okolí? Mám pro vás dobrou zprávu: vtipný může být každý, i vy! Humor se dá naučit. Stejně jako dobrý příběh má i legrace svá pravidla. Ovládněte je a budete překvapeni, jak snadné může být lidi pobavit....
-
Knihabrožovaná vazba254 KčDo 21 dnů
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...
-
94 KčDo 21 dnů
-
365 KčIhned ke stažení
V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...
-
Knihapevná vazba626 KčSkladem > 5 ks
-
637 KčIhned ke stažení
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku...
Další formátyPraktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled...
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...
Další formátyNové vydání praktické a přehledné publikace je aktualizováno s ohledem na legislativní změny platné od roku 2016. Výrazné změny se týkají například účetní závěrky, účetních výkazů nebo účtování zásob. Nově zde najdeme kapitolu věnující se účetnictví...
Další formáty- Jak jsme manipulováni a nevíme o tom? - Co jsou to hoaxy? - Ukazují média svět takový, jaký skutečně je? - Proč nám politici lžou? - Co je to mediální gramotnost? - Proč je potřeba kritické myšlení? - A jak si s námi zahrává mozek?
-
Knihabrožovaná vazba225 KčSkladem 1 ks
-
229 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení254 KčIhned ke stažení
-
Přečtenámírně opotřebovaná129 KčSkladem
KONEČNĚ KNIHA, KTERÁ OTEVŘENĚ ŘÍKÁ, O ČEM OSTATNÍ MLČÍ. Které návody na zbohatnutí jsou slepou uličkou a které skutečně fungují? Co je pro dosažení bohatství úplně nejdůležitější? S jakými neférovými postupy je třeba počítat? Co lidi na...
-
Přečtenávýborný stav79 KčSkladem
-
Vyprodané
-
246 KčIhned ke stažení
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..
Další formátyOd začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
-
322 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky...
-
Přečtenámírně opotřebovaná100 KčSkladem
-
Vyprodané
-
212 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyVůči alternativním faktům není imunní skoro nikdo. Občas jim určitě věříte i vy. Názory, postoje a úsudky totiž velmi často nejsou nic jiného než pouhé dojmy, založené na emocích, na vlastních nebo zprostředkovaných zkušenostech a na útržcích vzpomínek...
Další formátyKniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a v českých zemích. Zachycuje sociální pozadí vývoje tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické..
Další formátyKniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo...
-
E-knihaPDF654 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?
Nechte vystoupit do popředí své výkony! Ten, kdo sám sebe neuvede na scénu, neupoutá pozornost – ani svými excelentními výkony a talentem...
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle