Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Redakční práce

Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    237 Kč
    Ihned ke stažení

Internetová publicistika

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled...

  • 237 Kč
    Ihned ke stažení

Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...

  • 361 Kč
    Ihned ke stažení

Jak číst účetní výkazy

Publikace je aktualizována s ohledem na legislativní změny platné od roku 2016. Výrazné úpravy se týkají např. účetní závěrky, účetních výkazů nebo účtování zásob. Nově zde najdeme kapitolu věnující se účetnictví bank...

  • 254 Kč
    Ihned ke stažení
Jak rychle zbohatnout

Které návody na zbohatnutí jsou slepou uličkou a které skutečně fungují? Co je pro dosažení bohatství nejdůležitější? S jakými neférovými postupy je třeba počítat? Co lidi na cestě ke zbohatnutí brzdí? Díky této knize...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Inteligentní investor

V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století (Warren E. Buffett ji označil za „zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána“) se dozvíte od nejzasvěcenějšího „guru investování“, jak se jako...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    637 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    390 Kč
    Ihned ke stažení

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Třetí vydání knihy vstupuje společně s Bitcoinem do doby,

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
Výzkum médií

Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo...

  • 654 Kč
    Ihned ke stažení

Co jsem řekl své dceři o ekonomii

„Kdo nedokáže vysvětlit teenagerům základní ekonomické problémy, nejspíše jim sám vůbec nerozumí.“ Světoznámý ekonom vysvětluje otázky chudoby, bohatství, moci a její dělby ve společnosti.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    237 Kč
    Ihned ke stažení

Reklama

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident...

  • 229 Kč
    Ihned ke stažení

Úvod do dějin tištěných médií

Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Mediální komunikace pro management

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá...

  • 195 Kč
    Ihned ke stažení

AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Masová komunikace a veřejné mínění

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána...

  • 254 Kč
    Ihned ke stažení

Čas na výpověď

Najděte odvahu skončit v zaměstnání, vydělat víc peněz, pracovat, kde chcete, a změnit svět.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    424 Kč
    Ihned ke stažení

Krizová komunikace s médii

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Proti některým částem svého já zůstáváme bezmocní. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano