Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Pro začátečníky s fialovou obálkou knihy

Použité filtry
Zrušit filtry
101 rad pro úspěšný prodej - Zig Ziglar, Pragma, 2020
101 rad pro úspěšný prodej

101 rad pro úspěšný prodej přináší základní pravidla, jak účinněji, etičtěji a častěji přesvědčit zákazníka. Objevíte také, že neexistuje prakticky nic na světě, co by přinášelo větší osobní uspokojení...

  • Knihapevná vazba
    159 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    139 Kč
    Ihned ke stažení

V práci nemusí být blázinec

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Obdiv už nesklízí workoholik, ale ten, kdo si při zachování profesionality dokáže v klidu užít své odpolední volno i víkendy a dokáže se vyspat d

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    299 Kč
    Ihned ke stažení

Alchymie

Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférá

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    449 Kč
    Ihned ke stažení

Podnik a jeho okolí - Jiří Dvořáček, Peter Slunčík, C. H. Beck, 2012
Podnik a jeho okolí

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory...

  • Knihabrožovaná vazba
    448 Kč
    Skladem 1 ks

Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová a kolektiv, Grada, 2012
Podnikání malé a střední firmy

Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami...


Internet pro ženy - Tereza Dusíková, Computer Press, 2006
Internet pro ženy

Moderní ženy mají stále silnější touhu proniknout do světa Internetu a najít informace, zábavu či jej využít pro komunikaci se svými přáteli a blízkými, anebo dokonce nalézt svou životní lásku...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2003
Marketing

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Počítačové sítě pro začínající správce - Jaroslav Horák, Milan Keršláger, Computer Press, 2003
Počítačové sítě pro začínající správce

Kniha obsahově i zvoleným přístupem může posloužit též jako učebnice pro síťovou část předmětu informatika na středních a vyšších odborných školách...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy podnikání - Jitka Srpová, Václav Řehoř a kolektív, Grada, 2010
Základy podnikání

Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat,...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikové procesy - Václav Řepa, Grada, 2007
Podnikové procesy

Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2008
Marketing pro začátečníky

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

B-to-B marketing - Hana Lošťáková, Professional Publishing, 2005
B-to-B marketing

Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B-to B trzích.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Hardware pro začátečníky - Dagmar Šimková, Grada, 2007
Hardware pro začátečníky

Nemusíte být ani začátečník v práci s počítačem, ani uživatel s pokročilými znalostmi software, aby vás na adresu hardware netrápila vyjádření vašeho okolí či tisku ve stylu: "kdo by to neznal" či "jak jistě víte"...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková, Grada, 2012
Marketing v cestovním ruchu

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Pečenie - Emma Patmoreová, Slovart, 2006
Pečenie 
SK

V tejto nádhernej farebnej kuchárskej knihe nájdete 120 receptov na pečenie dobrôt, z ktorých sa každému zbiehajú v ústach sliny...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“