Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Podnik a jeho okolí - Jiří Dvořáček, Peter Slunčík, C. H. Beck, 2012

448 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Podnik a jeho okolí - Jiří Dvořáček, Peter Slunčík, C. H. Beck, 2012
Podnik a jeho okolí - Jiří Dvořáček, Peter Slunčík, C. H. Beck, 2012

Podnik a jeho okolí

Jak přežít v konkurenčním prostředí

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen... Číst víc

Nakladatel
C. H. Beck, 2012
Počet stran
192

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

448 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Podnik a jeho okolí - Jiří Dvořáček, Peter Slunčík, C. H. Beck, 2012
448 Kč

Více o knize

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat ( pružně se na nové podmínky adaptovat ). Klíčové je rozpoznat nové příležitosti, které na trhu vznikají, a využít je k posílení konkurenceschopnosti podniku. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí je nezbytné, aby podnikový management prováděl analýzu interakce podniku s okolím a postupně vytvářel mechanismus přežití v tomto prostředí. Kniha přináší odpovědi na otázky, které by měli představitelé podnikového vedení bezpodmínečně znát, pokud chtějí, aby jejich podnik ve složitém prostředí uspěl : 1. Jaké složky vnější prostředí ( okolí ) podniku obsahuje ? 2. Jaký je jejich dopad na podnik ? 3. Jaké jsou možnosti jejich ovlivňování ? 4. Jak mohou národní a nadnárodní orgány toto prostředí zkvalitnit ? Jsou identifikovány problémy, které je nutné s požadovaným růstem konkurenční schopnosti řešit, a to jak v České republice, tak v rámci Evropské unie. Jedná se o první publikaci na našem knižním trhu, která se systematicky problematikou podnikového okolí zabývá. Neexistuje ani překlad zahraničních knižních titulů s touto tématikou. Dostupná literatura se věnuje pouze izolovaně vybraným aspektům mikro- nebo makrookolí.
Číst víc
Počet stran
192
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×237 mm
Hmotnost
334 g
ISBN
9788074002243
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
129913
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?“

Hana - Alena Mornštajnová, 2017
Hana
Alena Mornštajnová