Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Babička drsňačka - David Walliams, Argo, 2012
Babička drsňačka

Ben je k smrti otrávený, zase má strávit víkend u babičky: "Vždyť je s ní děsná nuda! Se všema starýma je nuda. Telka jí nefunguje, pořád chce jenom hrát scrabble a smrdí kapustou!" Pěkně tvrdý odsudek z úst nezletilce, jenže to ještě Ben netuší dvě věci.

  • Knihapevná vazba
    236 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    148 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    299 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Umění války - Sun-c', B4U, 2022
 
Umění války - Sun-c’, 1400, 2023
Umění války
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů i po více než dva a půl tisíci let, které uplynuly od jeho napsání. V čem spočívá jeho obliba? Paradoxně nikoliv v jeho válečnických...

  • Knihabrožovaná vazba
    159 Kč
    Skladem 4 ks

O umění válečném - Sun-c', Universum, 2021
O umění válečném
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Pojednání Mistra Suna O umění válečném je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let inspiruje jak čelné představitele státu, tak manažery, podnikatele, ale i další „obyčejné profese“....

  • Knihapevná vazba
    759 Kč
    Dočasně vyprodané,
    opět bude 21. 6. 2024

Začněte s proč

Začněte s proč: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům - v této audioknize se dozvíte, že na začátku úspěchu stojí jednoduchá otázka: PROČ?, a proč tomu tak je

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    390 Kč
    Ihned ke stažení

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ, Grada, 2013
Jak uspět při obchodním telefonování

Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a...

  • 249 Kč
    Skladem 1 ks

Plánování a kontrola

Autorka vám v této publikaci odpoví na otázky ľ jak vybudovat efektivní systém plánování, reportingu a kontroly, jak efektivně řídit podnikové aktivity, jak dosáhnout stanovených cílů. V dnešním dynamickém obchodním prostředí patří plánování a následná...

  • 169 Kč
    Ihned ke stažení

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    774 Kč
    Skladem 5 ks

Řízení výroby a nákupu

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové...

  • 492 Kč
    Ihned ke stažení

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 399 Kč
    Do 8 – 10 dnů
Médiá a novinári na Slovensku 2010 - Samuel Brečka a kolektív, Eurokódex, 2010
Médiá a novinári na Slovensku 2010 
SK

Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu najnovších poznatkov o transformácii slovenských médií i samostatnej novinárskej profesie...

  • Knihabrožovaná vazba
    235 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Reklama

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Média a modernita - John B. Thompson, Karolinum, 2004
Média a modernita

Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ...

  • Knihabrožovaná vazba
    250 Kč
    Do 12 – 17 dnů

Umenie vojny - Sun-c', Citadella, 2013
 
Umenie vojny - Sun-c', Citadella, 2023
Umenie vojny 
SK
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Kniha Umenie vojny - sa dotýka takmer všetkých vojenských teórií, akými je stratégia, psychológia, meteorológia, topografia, ale aj politika, ekonómia, história, filozofia...Je to len pár tisíc slov, ale dajú sa aplikovať v modernom svete na všetky...

  • Knihabrožovaná vazba
    188 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    129 Kč
    Ihned ke stažení

Gangsta Granny - David Walliams, HarperCollins, 2013
Gangsta Granny 
EN

Another hilarious and moving novel from David Walliams, number one bestseller and fastest growing children's author in the country. A story of prejudice and acceptance, funny lists and silly words, this new book has all the hallmarks of ...

  • Knihabrožovaná vazba
    191 Kč
    Skladem 3 ks
  • AudioknihaMP3 na CD
    Vyprodané

Babka gaunerka - David Walliams, Slovart, 2013
Babka gaunerka 
SK

Ben neznáša piatkové večery u svojej babky. Je to tá najnudnejšia babka na svete. Nezaujíma ju nič iné len scrabble a kapustová polievka. Ben však o svojej babke ani zďaleka nevie všetko...

  • Knihapevná vazba
    305 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 na CD
    385 Kč
    Skladem 2 ks
Další formáty

Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Společenská odpovědnost podniků - Dana Zadražilová, C. H. Beck, 2010
Společenská odpovědnost podniků

Cílem publikace Společenská odpovědnost podniků - Transparentnost a etika podnikání je zhodnotit potenciální přínos myšlenky odpovědného podnikání jako regulačního mechanismu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald