Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Přečtené s brožovanou vazbou knihy o marketingové komunikaci z edice Manažer

Použité filtry
Zrušit filtry
99 tipů pro úspěšnější reklamu - Monika Monzel, Grada, 2009
99 tipů pro úspěšnější reklamu

Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy...


Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová, Grada, 2008
Marketing obchodní firmy

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix...


Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková, Grada, 2008
Přesvědčivá prezentace

Umět dobře prezentovat je silná konkurenční výhoda. Prezentovat můžete představu, plán, projekt či výsledek, produkt, názor nebo myšlenku. Prezentací můžete motivovat lidi, informovat posluchače, prodávat službu či předávat nadšení...


Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci...


Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - František Bělohlávek, Grada, 2009
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, ...


(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem...


Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2008
Komunikace a prezentace

V knize uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)