Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Michal Pastier: Žlutá kniha budování značky. barecz & conrad books, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Mikroekonomie - Václav Jurečka a kolektiv, Grada, 2018
Novinka
Mikroekonomie

Třetí vydání oblíbené učebnice je rozšířeno o nové ekonomické jevy vyvolané technologickými a institucionálními změnami. Jsou zde také nastíněny názorové směry, které doplňují tradiční mikroekonomickou analýzu...

  • Knihabrožovaná vazba
    399 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    373 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    279 Kč
    Skladem
Další formáty

Veřejné finance v teorii a praxi - Alena Maaytová, František Ochrana, Jan Pavel a kolektiv, Grada, 2015
Veřejné finance v teorii a praxi

Publikace pomůže čtenáři pochopit vzájemné vazby v oblasti veřejných financí, vysvětluje fungování jednotlivých prvků veřejných financí, nastiňuje aktuální problémy a možnosti jejich řešení. Po stručném seznámení se základními teoretickými koncepty se...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    174 Kč
    Skladem

Makroekonomie - Václav Jurečka a kolektiv, Grada, 2017
Novinka
Makroekonomie

Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více...

  • 334 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    298 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    234 Kč
    Skladem
Další formáty

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2011
Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...

Další formáty
Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    371 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Projektový management podle IPMA

Nové vydání jediné publikace o řízení projektů podle české implementace standardu projektového řízení IPMA ICB v3.1 je aktualizováno s ohledem na novou verzi standardu a jsou v něm upřesněny a doplněny některé metody...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    552 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikatelský plán a strategie - Jitka Srpová a kolektív, Grada, 2011
Podnikatelský plán a strategie

Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít ban

  • Přečtenávýborný stav
    366 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    220 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Tvorba strategie a strategické plánování

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    371 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová a kol., Grada, 2008
Podnikání malé a střední firmy

Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol...

Další formáty

Veřejné finance

Publikace se zabývá vzájemnými vazbami v oblasti veřejných financí, fungováním jednotlivých prvků, aktuálními problémy a jejich řešením. Dotýká se témat veřejné volby, státního rozpočtu, veřejných zakázek, veřejných...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Hana Lošťáková  a kolektiv, Grada, 2009
Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik...


Společenské vědy pro techniky - Jana Hrbková a kolektív, Grada, 2015
Společenské vědy pro techniky

Na trhu ojedinělá publikace, vytvořená na míru exaktně uvažujícím technikům, přibližuje podstatu a souvislosti tří společenskovědních oborů: ekonomie, práva a politologie. V části věnované ekonomii kniha svěžím a netradičním způsobem vysvětluje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    169 Kč
    Skladem
  • Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    202 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Výrobní a logistické procesy v podnikání

Kniha zkušených autorů se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy v digitalizovaném prostředí. Je určena manažerům a podnikatelům malých...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    261 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Organizační kultura - Ivan Nový, Růžena Lukášová a kolektiv, Grada, 2004
Organizační kultura

Publikace se zaměřuje na jedno z významných témat podnikového řízení, kterým je podniková/organizační kultura...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    169 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Mezinárodní obchod v 21. století

Moderní publikace uznávaných odborníků z VŠE v Praze je určena zejména studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Na úvod se seznámíte s aktuálními trendy ve vývoji mezinárodních ekonomických vztahů...

  • 226 Kč
    -8 %
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    510 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    439 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Produkční a provozní management - Lenka Švecová, Jaromír Veber, Grada, 2021
Novinka
Produkční a provozní management

Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového...

  • Knihapevná vazba
    397 Kč
    Do 4 – 9 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    373 Kč
    Ihned ke stažení

Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2011
Manažerská ekonomika

Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol...

Další formáty

Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Novinka
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    391 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    366 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století - Ludmila Štěrbová a kolektiv, Grada, 2013
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století

Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, obchodníkům, pracovníkům státní správy, studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Autoři, kterými jsou odborníci z VŠE v Praze, se zaměřují na komplexní analýzu...

  • 343 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    321 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“