Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022

409 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022

Marketingový výzkum

Postupy, metody, trendy

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2022
Počet stran
296

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

409 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Více o knize

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Číst víc
Počet stran
296
Vazba
pevná vazba
Rozměr
167×240 mm
Hmotnost
628 g
ISBN
9788027135356
Rok vydání
2022
Edice
Expert
Naše katalogové číslo
1794491
Vydání
druhé
Jazyk
čeština
Původ
Česko
Nakladatel
Grada
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Možná se pokaždé, když otevřeme oči, znovu narodíme, a následně v nás něco umře, když je zavřeme.“

Letní světlo, a pak přijde noc - Jón Kalman Stefánsson, 2021
Letní světlo, a pak přijde noc
Jón Kalman Stefánsson