Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Alchymie
E-kniha

Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde... Číst víc

4,2 6 hodnocení
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2021
Počet stran
400

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich... Číst víc

  • EPUB MOBI
  • Čeština

349 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Karin Lednická: Šikmý kostel: Třetí díl. Bílá vrána, 2024

Více o eknize

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.

Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:

- Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.
- Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.
- Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.
- Dobrý odhad je také vědeckou metodou.
- Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.
- Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.
- Koťátka v reklamě fungují.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,2 / 5

6 hodnocení

3
2
0
1
0

Jak se líbila e-kniha vám?

Čtenářské recenze

Monika
Neověřený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom. Číst víc
Monika
Neověřený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom. Číst víc
14.7.2021
Čítala som spoločne s knižkou Matematika pre život. Výborne sa dopĺňajú. Sú plné zaujímavosti, písané pútavo, ale zas úplne oddychovky to nie sú a pozornosť vyžadujú. Matematika pro život vám ukáže, že matematiky sa nemusíte báť, obklopuje nás a vlastne sa hodí poznať pár zákonitostí. A naopak nepochopenie môže viesť k veľkým omylom. Alchymie vám naopak ukáže, čo by logicky fungovať malo, ale realita je iná, pretože ľudské myslenie je... nuž, nerozhodujeme sa vždy logicky. Ale pritom to svojim spôsobom dáva zmysel. Zamerané viac na marketing, ale ide aj do ďalších oblastí. Knihy sú si podobné a pritom tak rozdielne. Dokonca sa niektoré príbehy objavia v oboch (napríklad prípad Sally Clarkovej). Každá uchopuje svet z inej strany. Matematika na to ide logicky, Alchymie psycho-logicky. Obe bavili a odporúčam. Číst víc

Nakladatelství Jan Melvil publishing

Číst víc

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová