Martinus Knižní putování - Zapoj se do najoblíbenější knižní hry, vyhraj skvělé ceny a více času na čtení
Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)

591 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)
Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)

Alchemy

The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

How does magic happen? Why is Red Bull so popular, though everyone?everyone!?hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external... Číst víc

4,1 8 hodnocení
Nakladatel
Custom House, 2021
Počet stran
384

How does magic happen? Why is Red Bull so popular, though everyone?everyone!?hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

591 Kč

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 32 dní.
Další knižní vydání (4)
  • Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)
    Brožovaná vazba
    Angličtina, 2021
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 24 – 29 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

    327 Kč

  • Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)
    Brožovaná vazba
    Angličtina, 2019
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
  • Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)
    Pevná vazba
    Angličtina, 2019
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
  • Kniha: Alchymie (Rory Sutherland)
    Pevná vazba
    Čeština, 2021
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 8 dní.

    442 Kč

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Martinus Knižní putování - Zapoj se do najoblíbenější knižní hry, vyhraj skvělé ceny a více času na čtení
Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)
591 Kč

Více o knize

How does magic happen?

Why is Red Bull so popular, though everyone?everyone!?hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding world, meanwhile, is irreducibly complex and random. This means future success can't be projected on any accounting spreadsheet. To strike gold, you must master the dark art and curious science of conjuring irresistible ideas: alchemy.

Based on thirty years of fieldwork inside the largest experiment in human behavior ever conceived?the forever-unfolding pageant of consumer capitalism?Alchemy, the revolutionary book by Ogilvy advertising legend Rory Sutherland, whose TED Talks have been viewed nearly seven million times, decodes human behavior, blending leading-edge scientific research, absurdly entertaining storytelling, deep psychological insight, and practical case studies from his storied career working on campaigns for AmEx, Microsoft, and others.

Heralded as ?one of the leading minds in the world of branding? by NPR, Sutherland is a unique thought leader, as comfortable exchanging ideas with Nobel Prize winners Daniel Kahneman and Richard Thaler (both interviewed in these pages) as he is crafting the next product launch. His unconventional and relentlessly curious approach has led him to discover that the most compelling secrets to human decision making can be found in surprising places:

What can honeybees teach us about creating a sustainable business?
How could budget airlines show us how to market a health-care system?
Why is it better to be vaguely right than precisely wrong?
What might soccer penalty kicks teach us about the dangers of risk aversion?
Better ?branding,? Sutherland reveals, can also be employed not just to sell products but to promote a variety of social aims, like getting people to pay taxes, improving public health outcomes, or encouraging more women to pursue careers in tech.

Equally startling and profound, Sutherland's journey through the strange world of decision making is filled with astonishing lessons for all aspects of life and business.

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,1 / 5
3
4
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

7
Ověřený zákazník
29.6.2024
Kritika na logické a racionálne zmýšľanie
Perfektná kniha, ak vás zaujíma ľudská psychika a behaviorálny marketing. Dozviete sa, prečo sú niektoré kampane tak šialene uspešné, prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri či prečo si vlastne umývame zuby.

Autor predstavuje tému pomocou príkladov. Vždy na začiatku kapitoly začína vysvetľovať nový pojem alebo teóriu behaviorálnej vedy a následne uvedie príklad zo života marketéra alebo z bežného života spotrebiteľa.

Knihu som čítala po anglicky a niektoré pasáže boli zložité na porozumenie. Autor sa miestami príliš ponoril do ekonomickej roviny. Dával veľa príkladov z Veľkej Británie a USA k čomu som nemala kontext. Na konci strany boli vždy nejaké symboly vysvetlivky k jednotlivým riadkom, čo mi počas čítania celkom prekážalo, pretože som sa musela stále očami vracať na koniec strany, aby som porozumela kontextu nejakej frázy, ktorú použil.

Okrem toho bola pre mňa kniha veľmi užitočná a pamätám si z nej najmä všetky príklady a situácie z reálneho života, na ktorých autor vysvetľoval svoje tvrdenia. Teraz sa na svet pozerám inými očami a všímam si, prečo niektoré veci fungujú, tak ako fungujú.
reagovat
Monika
Neověřený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom.
Monika
Neověřený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom.
29
Ověřený zákazník
14.7.2021
Čítala som spoločne s knižkou Matematika pre život. Výborne sa dopĺňajú. Sú plné zaujímavosti, písané pútavo, ale zas úplne oddychovky to nie sú a pozornosť vyžadujú. Matematika pro život vám ukáže, že matematiky sa nemusíte báť, obklopuje nás a vlastne sa hodí poznať pár zákonitostí. A naopak nepochopenie môže viesť k veľkým omylom. Alchymie vám naopak ukáže, čo by logicky fungovať malo, ale realita je iná, pretože ľudské myslenie je... nuž, nerozhodujeme sa vždy logicky. Ale pritom to svojim spôsobom dáva zmysel. Zamerané viac na marketing, ale ide aj do ďalších oblastí. Knihy sú si podobné a pritom tak rozdielne. Dokonca sa niektoré príbehy objavia v oboch (napríklad prípad Sally Clarkovej). Každá uchopuje svet z inej strany. Matematika na to ide logicky, Alchymie psycho-logicky. Obe bavili a odporúčam.

Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.
Kniha: Vyřídit si účty (Woody Allen)
Vyřídit si účty
  • Woody Allen