Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Volfová, Grada, 2021
Moderní retail marketing

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    91 Kč
    Skladem

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    227 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    405 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Grada, 2010
Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ...


Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Hana Lošťáková  a kolektiv, Grada, 2009
Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik...


Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009
Public relations

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...


Zahraniční obchod - Miroslav Svatoš, Grada, 2009
Zahraniční obchod

Publikace renomovaných autorů je určena pracovníkům podniků a institucí působících v oblasti vnějších ekonomických vztahů, vyučujícím a studentům ekonomických škol...


Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...

Etika v podnikání a hodnoty trhu - Pavel Seknička, Anna Putnová, Grada, 2016
Etika v podnikání a hodnoty trhu

Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé...

  • 243 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    188 Kč
    Skladem

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Mezinárodní marketing

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích - Vladimír Smejkal, Karel Rais, Grada, 2006
Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

Druhé, aktualizované a rozšířené vydání moderní praktické publikace je určeno manažerům na všech řídících úrovních, specialistům v oblasti řízení a snižování rizik, majitelům firem,...


Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Moderní marketingový výzkum - Roman Kozel, Grada, 2005
Moderní marketingový výzkum

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti...


Úvod do podnikové ekonomiky - Dana Martinovičová, Miloš Konečný, Jan Vavřina, Grada, 2014
Úvod do podnikové ekonomiky

Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Nicméně může být...


Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy - Hana Scholleová, Grada, 2008
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy

Lidé na vedoucích pozicích i někteří specialisté potřebují rozumět nejen svému oboru, ale také ekonomice a financím firmy - i když nejsou finančními manažery či ekonomy...


Veřejné finance v teorii a praxi - Alena Maaytová, František Ochrana, Jan Pavel a kolektiv, Grada, 2015
Veřejné finance v teorii a praxi

Publikace pomůže čtenáři pochopit vzájemné vazby v oblasti veřejných financí, vysvětluje fungování jednotlivých prvků veřejných financí, nastiňuje aktuální problémy a možnosti jejich řešení. Po stručném seznámení se základními teoretickými koncepty se...


Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš, Grada, 2010
Průvodce základními statistickými metodami

Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe. Seznámí čtenáře se základními statistickými metodami a praktickými aplikacemi statistiky...

  • Knihabrožovaná vazba
    294 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    156 Kč
    Skladem

Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2014
Integrované řízení výroby

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka...


Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy - Hana Schoellová, Grada, 2017
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy

Chcete zvládnout základy ekonomického a finančního řízení firem? Potřebujete si doplnit chybějící znalosti? Chtěli byste rozumět svým kolegům z ekonomického oddělení a podkladům, které připravují? Pak je tato kniha určena právě vám! Již třetí vydání...

  • Knihapevná vazba
    308 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    295 Kč
    Skladem

Mikroekonomie - Václav Jurečka a kolektiv, Grada, 2018
Mikroekonomie

Třetí vydání oblíbené učebnice je rozšířeno o nové ekonomické jevy vyvolané technologickými a institucionálními změnami. Jsou zde také nastíněny názorové směry, které doplňují tradiční mikroekonomickou analýzu...

  • Knihabrožovaná vazba
    399 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    220 Kč
    Skladem


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Naše manželství není dokonalé. Žádné manželství není dokonalé. Byly časy, kdy to má žena vzdala. A ještě víckrát se stalo, že jsem to vzdal já. Celé tajemství je v tom, že jsme to nikdy nevzdali současně.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover