Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Nejlevnejší z kategorie: učebnice management jazykové učebnice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Další možnosti
Jazyková úroveň
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Francouzský obchodní dopis se vzorovými dopisy - Jan Měšťan, J&M Písek, 1998
Francouzský obchodní dopis se vzorovými dopisy

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnikanie v železničnej doprave - Bibiána Buková a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2009
Podnikanie v železničnej doprave 
SK

Postupujúca liberalizácia a internacionalizácia dopravného trhu Európskej únie vytvára nové podmienky pre podnikanie aj v odvetví železničnej dopravy. Publikácia predstavuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Příklady z managementu a jejich řešení - Jaromír Veber, Fortuna, 1998
Příklady z managementu a jejich řešení

Obsahem učebnice je přehled manažerských funkcí, technik a dalších činností souvisejících s řízením.

  • Knihabrožovaná vazba
    117 Kč
    Skladem 2 ks

Podnik a podnikanie - príklady a prípadové štúdie - Anna Neumannová a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2009
Podnik a podnikanie - príklady a prípadové štúdie 
SK

Skúsený autorský kolektív predkladá hodnotnú publikáciu venovanú problematike podniku a podnikania najmä v podmienkach Slovenskej republiky...


Nákladový controlling - Alžbeta Foltínová a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Nákladový controlling 
SK

Vysokoškolská učebnica Nákladový controlling je výsledkom niekoľkoročnej výskumnej a pedagogickej činnosti jej autorov a ich spolupráce s hospodárskou praxou. Obsahuje komplexný...


Management: Základy managementu - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík, Computer Media, 2016Management (Základy managementu) - Jana Bellová, Jaroslav Zlámal, Petr Bačík, Computer Media, 2020Management (Základy managementu) - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík, Computer Media, 2016
Management: Základy managementu

Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat.

  • Knihabrožovaná vazba
    163 Kč
    Skladem 1 ks

Základy finanční angličtiny - Libuše Dušková a kolektiv, Fortuna, 2010
Základy finanční angličtiny

Publikace poskytuje v angličtině důležité informace z oblasti makroekonomické i mikroekonomické. Dotýká se pojmů, jako jsou tržní mechanismus, peníze, měnové kurzy, fiskální politika, finanční ukazatele, způsob placení, banky a cenné papíry...

  • Knihabrožovaná vazba
    186 Kč
    Skladem 1 ks

UZZ 7/2020 Zákon o štátnej službe, Poradca podnikateľa, 2020
UZZ 7/2020 Zákon o štátnej službe 
SK

Zákon o štátnej službe (2020) podľa právneho stavu k 31. 1. 2020 (Úplné znenia zákonov 7/2020). Úplné znenie zákona...


Informační management - Leo Vodáček, Antonín Rosický, Management Press
Informační management

Pojetí, poslání a aplikace.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy marketingu, Oeconomica, 2011
Základy marketingu

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu...

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    155 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...

  • Přečtenávýborný stav
    221 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2009
Mezinárodní marketing

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), ...

  • Přečtenávýborný stav
    319 Kč
    Skladem
  • 252 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Marketing v službách - Mária Rostášová, Iveta Kremeňová, EDIS, 2017
Marketing v službách 
SK

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým...

  • Knihapevná vazba
    253 Kč
    Do 1 – 5 dnů

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek, Grada, 2021
Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Strategický marketing - Dagmar Lesáková a kol., SPRINT, 2007
Strategický marketing 
SK

Publikácia je určená študentom vysokých škôl, účastníkom kurzov ďalšieho vzdelávania, personalistom, všetkým manažérom a podnikateľom...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Marketing - Tomáš Urbánek, Alfa, 2010
Marketing

Text Tomáše Urbánka zaujme svou jednoduchostí a přesností. Bez zbytečné „vaty“ student získá komplexní pohled do základů marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jejich životy jsou součástí mého příběhu a jiných příběhů, které se pod slunečnou oblohou vsouvají do jediného příběhu lidského života.“

Peníze od Hitlera - Radka Denemarková, 2021
Peníze od Hitlera
Radka Denemarková