Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Jozef Karika: Černý rok. Argo, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Novinka
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    287 Kč
    Do 4 – 9 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    268 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

  • 257 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    224 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    178 Kč
    Skladem
Další formáty

Systémy managementu kvality - Jaroslav Nenadál, Management Press, 2016
Novinka
Systémy managementu kvality

Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem...

  • Knihabrožovaná vazba
    446 Kč
    -5 %
    Do 2 – 5 dnů

Řízení lidských zdrojů - Josef Koubek, Management Press, 2007
Řízení lidských zdrojů

První systematická česká práce vycházející z moderní koncepce personalistiky – a dnes již osvědčená základní vysokoškolská učebnice a zároveň také užitečný zdroj informací pro personalisty v podnikové praxi...

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 832 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 791 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    2 398 Kč
    Skladem
Další formáty

Projektové řízení - Lenka Smolíková, Akademické nakladatelství CERM, 2018
Projektové řízení

Studijní text pro prezenční a kombinovanou formu studia...

  • Knihabrožovaná vazba
    114 Kč
    -5 %
    Skladem 1 ks

Bezpečnost v kontextu osob se specifickými potřebami - Adéla Hanáková, Univerzita Palackého v Olomouci, 2023
Bezpečnost v kontextu osob se specifickými potřebami

Je možné stávající prostředí modifikovat či upravit tak, aby bylo subjektivně hodnoceno jako bezpečné pro osoby se specifickými potřebami? Jaké jsou atributy bezpečného prostředí pohledem vybraných studentů, rodičů dětí se...

  • Knihabrožovaná vazba
    618 Kč
    Do 4 dnů

Úvod do IT Governance - Zora Říhová, Oeconomica, 2018
Úvod do IT Governance

Kniha je primárně určena pro studenty oboru informatika, ale i všem, kteří se chtějí seznámit s problematikou IT Governance a s určitými aspekty fungování organizace důležitými pro aplikaci IT Governance. Governance představuje postupy...

  • Knihašitá vazba
    512 Kč
    Více než 30 dní

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...

Další formáty

Praktický právní průvodce pro neziskové organizace - Petr Vít, Grada, 2015
Praktický právní průvodce pro neziskové organizace

Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům...

  • 208 Kč
    Do 8 – 11 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    186 Kč
    Ihned ke stažení
Projektový management

Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    373 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Management - Jaroslav Zlámal a kolektív, Computer Media, 2011
Management

Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života"...

  • Knihabrožovaná vazba
    189 Kč
    Do 20 – 25 dnů

Krizové řízení podniku

Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom...

  • 293 Kč
    -8 %
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Manažerské účetnictví - Bohumil Král a kolektiv, Management Press, 2019
Novinka
Manažerské účetnictví

Učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze pod vedením prof. Bohumila Krále se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit ucelený účetní pohled na...

  • Knihapevná vazba
    792 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    815 Kč
    Skladem

Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Novinka
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...

  • Knihapevná vazba
    519 Kč
    Skladem 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    552 Kč
    Ihned ke stažení

Základy teorie krizového managementu

Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Pro aktuálnost problematiky krizového ...

  • 130 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    -5 %
    Skladem 1 ks



Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý, Computer Media, 2018
Marketing Základy marketingu 1

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

  • Knihakroužková vazba
    188 Kč
    -5 %
    Do 3 – 4 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“