Populární filtry
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
240 produktů
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...
-
Knihabrožovaná vazba287 KčDo 4 – 9 dnů
-
268 KčIhned ke stažení
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...
-
257 KčDo 6 – 8 dnů
-
224 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav178 KčSkladem
Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem...
-
Knihabrožovaná vazba446 Kč-5 %Do 2 – 5 dnů
První systematická česká práce vycházející z moderní koncepce personalistiky – a dnes již osvědčená základní vysokoškolská učebnice a zároveň také užitečný zdroj informací pro personalisty v podnikové praxi...
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
-
Knihapevná vazba1 832 KčSkladem 1 ks
-
E-knihaPDF1 791 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav2 398 KčSkladem
Studijní text pro prezenční a kombinovanou formu studia...
-
Knihabrožovaná vazba114 Kč-5 %Skladem 1 ks
Je možné stávající prostředí modifikovat či upravit tak, aby bylo subjektivně hodnoceno jako bezpečné pro osoby se specifickými potřebami? Jaké jsou atributy bezpečného prostředí pohledem vybraných studentů, rodičů dětí se...
-
Knihabrožovaná vazba618 KčDo 4 dnů
Kniha je primárně určena pro studenty oboru informatika, ale i všem, kteří se chtějí seznámit s problematikou IT Governance a s určitými aspekty fungování organizace důležitými pro aplikaci IT Governance. Governance představuje postupy...
-
Knihašitá vazba512 KčVíce než 30 dní
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...
Další formátyKniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům...
-
208 KčDo 8 – 11 dnů
-
186 KčIhned ke stažení
- Jan Doležal
- kolektiv
Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských...
-
373 Kč-12 %Ihned ke stažení
-
Vyprodané
- Jaroslav Zlámal
- kolektiv
Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života"...
-
Knihabrožovaná vazba189 KčDo 20 – 25 dnů
Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom...
- Bohumil Král
- kolektiv
Učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze pod vedením prof. Bohumila Krále se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit ucelený účetní pohled na...
Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...
-
Knihapevná vazba519 KčSkladem 5 ks
-
552 KčIhned ke stažení
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Pro aktuálnost problematiky krizového ...
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 Kč-5 %Skladem 1 ks
-
Knihabrožovaná vazba499 KčSkladem 1 ks
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
-
Knihakroužková vazba188 Kč-5 %Do 3 – 4 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle