Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy o programování

Použité filtry
Zrušit filtry
Hráč versus příšery - Jaroslav Švelch, Akropolis, 2024
Hráč versus příšery

Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali ....

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    199 Kč
    Ihned ke stažení

Programujeme hry v jazyce C#

Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními...

  • 249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Sériová komunikace ve Win32 - Václav Vacek, BEN - technická literatura, 2003
Sériová komunikace ve Win32

Cílem této publikace je seznámit čtenáře s možným postupem programování obsluhy sériového portu a datového telefonního modemu s využitím API služeb jádra operačního systému Microsoft Windows...

  • Knihabrožovaná vazba
    213 Kč
    Do 3 – 6 dnů

.Simuluj! - simulace vlastností analogových elektronických obvodů - Zdeněk Burian, Alexandr Krejčiřík, BEN - technická literatura, 2002
.Simuluj! - simulace vlastností analogových elektronických obvodů

Příručka je určena pro nejznámější a nejčastěji využívanou verzi programu SPICE a to verzi 5.0a. Vyšší verze programu SPICE umožňují používat dokonalejší modely součástek a zpravidla obsahují i editor zapojení....

  • Knihabrožovaná vazba
    296 Kč
    Do 3 – 6 dnů
Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004 - Jiří Fotr, Computer Press, 2005
Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004

Nemusíte být profesionálními programátory používajícími složité nástroje, abyste si mohli naprogramovat vlastní hru. Stačí vám k tomu Macromedia Flash MX . Autor vás v knize provede základními technikami tvorby her ve Flashi, zasvětí

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    79 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Programujeme hry pro Android 4 - J.F. DiMarzio, Computer Press
Programujeme hry pro Android 4

Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    180 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Programování modů pro Minecraft - Rogers Cadenhead, Computer Press, 2016
Programování modů pro Minecraft

Zaujala vás hra Minecraft a chtěli byste nahlédnout více pod pokličku? Chcete si svět Minecraftu přizpůsobit? Pusťte se do programování modů a změňte prostředí hry podle svých preferencí. Upravovat můžete nástroje, zbraně, chování, nepřátele...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Programujeme hry ve Flashi - Emanuele Feronato, Computer Press, 2012
Programujeme hry ve Flashi

Naučte se zábavnou formou pracovat s jazykem ActionScript a v prostředí Flashe. V každé z devíti kapitol vytvoříte plně funkční hru a to úplně od začátku, krok za krokem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Lost in a Good Game - Pete Etchells, Icon Books, 2020
Lost in a Good Game 
EN

When Pete Etchells was 14, his father died from motor neurone disease. In order to cope, he immersed himself in a virtual world - first as an escape, but later to try to understand what had happened...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Více než 30 dní

Programování v GDI+ v příkladech - Radek Chalupa, BEN - technická literatura, 2007
Programování v GDI+ v příkladech

Tato kniha je určena programátorům v Microsoft Visual C++, kteří se chtějí naučit něco více o práci s grafikou, především obrázky a fotografiemi. Čtenáři se naučí využívat knihovnu GDI+ která je standardní součástí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Coder Dojo (nano) - Tvořte kódy - Jurie Horneman, Egmont ČR, 2017
Coder Dojo (nano) - Tvořte kódy

CoderDojo je programátorský klub pro mladé lidi, ve kterém se můžete setkávat s dalšími programátory, učit se nové věci a bavit se při práci na počítači. Tato kniha je o psaní kódů. Díky této knize se krok za krokem naučíte, jak vytvořit vlastní...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Naprogramujte si vlastní hru ve Flashi - Jiří Fotr, Computer Press, 2003
Naprogramujte si vlastní hru ve Flashi

Nemusíte být profesionálními programátory používajícími složité nástroje, abyste si mohli naprogramovat vlastní hru. Stačí vám k tomu Macromedia Flash MX . Autor vás v knize provede základními technikami tvorby her ve Flashi, zasvětí vás do...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy fuzzy modelování - Vilém Novák, BEN - technická literatura, 2002
Základy fuzzy modelování

Kniha seznamuje čtenáře se základy fuzzy logiky a fuzzy regulace, kde slovo "fuzzy" je odborný termín pocházející z angličtiny, který v překladu znamená "neurčitý, nejasný" nebo "nepřesný". Knihu tvoří šest kapitol, ve kterých jsou...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami