Knihy o humanitních vědách
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
219 produktů
Nejnovější kniha autora bestsellerů Gottland a Udělej si ráj je čtivý soubor jiskřivých fejetonů inspirovaných na jedné straně slavnými literárními díly významných českých autorů (J. Hašek, K. Čapek, V. Vančura, B. Hrabal, J. Brdečka, L. Grosman...
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní...
-
Knihabrožovaná vazba272 KčSkladem 1 ks
-
180 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav194 KčSkladem
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...
-
94 KčSkladem 1 ks
-
321 KčIhned ke stažení
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku...
Další formátyRozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
Vladimír Renčín, František Palacký a jeho Dějiny národu českého, Dějiny naší říše Josefa Pekaře a klasické dílo Aloise Jiráska Staré pověsti české jsou v této unikátní...
-
Knihabrožovaná vazba251 KčSkladem 1 ks
Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení....
-
Knihabrožovaná vazba320 KčDo 4 dnů
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií...
-
Přečtenávýborný stav176 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF218 KčIhned ke stažení
Objednali si u něj krásnou knížku o Německu. Mysleli si, že je má každý obdivovat, protože jsou ti nejsprávnější a nejspravedlivější lidé na světě. Jenže to se milí Němci setsakramentsky přepočítali! Protože na scénu nevstoupil...
-
Knihabrožovaná vazba317 KčDo 6 – 10 dnů
Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu...
Další formátyAnglický autor irského původu uvádí svou nejúspěšnější komedii podtitulem Lehkovážná komedie pro vážné lidi. Konverzační komedie o lásce a námluvách ve vyšší anglické společnosti, která skýtá autorovi nepřebernou studnici inspirace...
-
Knihabrožovaná vazba209 Kč-5 %Více než 30 dní
Jednoduchost, minimalismus a stylovost v konceptu hygge. To je skandinávské bydlení! Interiérová stylistka Klára Davidová známá jako @kajastef vám poradí, jak si zařídit bydlení v duchu skandinávských principů, přírodních barev....
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyPrvní část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.
-
Knihabrožovaná vazba128 KčSkladem 3 ks
Divadelní hra anglického spisovatele irského původu Oscara Wildea z roku 1895. Konverzační komedie o třech dějstvích se satirickými prvky. Dílo charakterizují mistrné dialogy plné ironie,sarkasmu,paradoxů a...
-
Knihabrožovaná vazba116 Kč-10 %Skladem 1 ks
Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického...
-
Knihapevná vazba349 KčDo 4 dnů
„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna.
-
499 KčIhned ke stažení
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...
Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle