Knihy o podnikání
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
191 produktů
Kniha Jak získávat přátele a působit na lidi zaujímá významné místo v historii knižního trhu jako jeden z nejúspěšnějších mezinárodních bestsellerů všech dob. Splnila očekávání mnoha lidí a...
-
Knihapevná vazba294 KčSkladem > 5 ks
Bohatí lidé uvažují jinak než chudí. Zkuste přemýšlet jako oni, finanční úspěch vás nemine!..
-
Knihapevná vazba s přebalem297 KčSkladem > 5 ks
Jak mohla mladá dívka ošálit protřelé investory ze Silicon Valley, představitele americké armády i média, oslavující ji jako „Steva Jobse v sukních“? Proč nikdo nepoznal, že zázračný technologický startup s hodnotou deseti miliard dolarů je ve...
Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky....
-
Knihapevná vazba294 KčSkladem 3 ks
Kniha Myšlením k bohatství představuje návod či zdroj informací, jak dosáhnout osobního úspěchu; obohatí vám život ve všech směrech, na kterých záleží – a to není jen oblast finanční a materiální....
-
Knihabrožovaná vazba320 KčSkladem > 5 ks
Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů i po více než dva a půl tisíci let, které uplynuly od jeho napsání. V čem spočívá jeho obliba? Paradoxně nikoliv v jeho válečnických...
-
Knihabrožovaná vazba159 KčSkladem 5 ks
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
Knihu manažerských příběhů si zamilovaly stovky manažerů, ale i laické veřejnosti. Ojedinělá publikace je inspirací pro všechny věkové kategorie, pro ty, kteří se snaží stále hledat nové cesty a postupy. Její obsah je konfrontací, v pozitivním....
Kniha pro všechny, kdo žijí mezi lidmi 1. díl veleúspěšné série, která od základů změní váš život Nesmrtelná pravidla průkopníka na poli mezilidských vztahů pro 21. století. Někteří lidé působí doslova...
Když vám někdo říká, že něco není možné, obvykle tím chce naznačit, že je to obtížné. Když někdo tvrdí, že něco nejde, musíte o krok ustoupit a přijít na to, proč to nejde. Rozeberte si důvody. Možná narazíte na jednu...
Slavný učitel osobního rozvoje z první poloviny dvacátého století má čtenářům stále co nabídnout. Aby mohl shrnout moudré rady v této knize, přečetl řadu filozofických spisů, ponořil se do textů o zvládání problémů od jiných autorů, ale především...
Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...
-
Knihabrožovaná vazba311 KčDo 6 – 11 dnů
Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně...
-
Přečtenávýborný stav384 KčSkladem
álka o Uber je podnikatelský thriller o startupu, který měl našlápnuto mezi giganty jako Apple, Google nebo Amazon. Mike Isaac přibližuje drsnou cestu Uberu na špici technologického světa, při které společnost málem zadusila samu sebe....
-
Knihapevná vazba337 KčSkladem 5 ks
Tato kniha je prezentací amerických životních hodnot par exelence. Vychází z tezí A. Carnegieho o tom, jak dosáhnout pomocí sebeovládání úspěchu. Správné zvládnutí různých situací a svých emocí je základem, který vede k dosažení...
-
Knihapevná vazba308 KčSkladem 3 ks
Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek bývají...
Kniha Jak se stát vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat navazuje na bestsellery průkopníka na poli mezilidských vztahů Dalea Carnegieho a pracuje s jeho nesmrtelnými pravidly, tentokrát v oblasti práce s lidmi...
Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do...
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...
-
Knihapevná vazba309 KčDo 6 – 11 dnů
Kniha Mysli a zbohatni je jednou z najpredávanejších kníh všetkých dôb a je považovaná za absolútny základ všekých teórií, učení, štúdií, statí, publikácií a kníh na tému úspechu. Vznikala vyše dvadsať rokov, počas ktorých sa jej autor zhováral....
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle