Pro začátečníky papírové hnědá knihy o obchodování
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup...
-
Knihabrožovaná vazba489 KčSkladem 1 ks
Všechno co si dnes můžeme koupit, musí obsahovat návod k použití. Tato kniha je v podstatě návodem pro nového i stávajícího uživatele v systému MLM.
-
Knihabrožovaná vazba170 KčDo 13 – 18 dnů
Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé...
-
Knihapevná vazba256 KčSkladem 1 ks
O obsahu prvního dílu vypovídají názvy kapitol: Ekologie, Hodnocení a ochrana zboží, Nerostné suroviny, Hutní a strojírenské výrobky, Elektrotechnické zboží, Sklo, keramika, stavební materiály.
-
Knihabrožovaná vazba157 KčDo 3 – 8 dnů
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...
-
Přečtenávýborný stav314 KčSkladem
Roční čistý výnos 22,7 % z investice do akcií je jen začátek cesty, kterou před vámi kniha Christiana Thiela rozkrývá. Dělá to vždy s nadhledem, lehkostí a humorem. Odborný výklad zde střídají příběhy ze života nebo záznamy rozhovorů s dalšími...
-
Knihabrožovaná vazba209 KčDo 3 dnů
In his bestselling book The 80/20 Principle, Richard Koch showed readers how to put the 80/20 Principle - the idea that 80 per cent of results come from just 20 per cent of effort - into practice in their personal lives...
-
Knihabrožovaná vazba254 KčSkladem 2 ks
What you are today is not important... for in this runaway bestseller you will learn how to change your life by applying the secrets you are about to discover in the ancient scrolls...
-
206 KčSkladem 2 ks
Proč většina malých firem zkrachuje a co proti tomu dělat...
Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace. Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku... Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura
-
Knihapevná vazbaVyprodané
V rukách držíte takmer neuskutočniteľný sen, ktorý sa nakoniec stal skutočnosťou... pokračovanie podnetnej klasiky, ktorá za uplynulé dve desaťročia ovplyvnila viac životov, než ktorékoľvek iné motivačné dielo na svete. Vyše deväť miliónov ľudí stále...
-
Knihabrožovaná vazba159 KčSkladem 3 ks
Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Steven Levitt, the original rogue economist, and Stephen Dubner have spent four years uncovering the hidden side of even more controversial subjects, from terrorism to shark attacks, cable TV to hurricanes. The result is Superfreakonomics...
-
Knihabrožovaná vazba265 KčVíce než 30 dní
Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Publikácia vysvetľuje a opisuje jednotlivé oblasti podnikania a podniku ako jeho základnej zložky. Charakterizuje podnik, vymedzuje jeho podstatu a ciele, cyklus podniku. Rozoberá aj typológiu podnikov a vysvetľuje jeho základné formy. V závere sa....
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle