Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Zúžiť výberu

Použité filtry
Zrušit filtry
Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    314 Kč
    Ihned ke stažení

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Eliška Vildová, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Grada, 2019
Lázeňství

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté...

  • Knihabrožovaná vazba
    199 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingový výzkum - Radek Tahal, Grada, 2017
Marketingový výzkum

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

  • Knihapevná vazba
    179 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Strategický management lidských zdrojů - Hana Urbancová, Pavla Vrabcová, Grada, 2023
Strategický management lidských zdrojů

Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace...

  • Knihabrožovaná vazba
    404 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    424 Kč
    Ihned ke stažení

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019
Moderní marketingová komunikace

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn

  • Knihabrožovaná vazba
    319 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    319 Kč
    Skladem
Další formáty

Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2014
Integrované řízení výroby

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka...

  • 166 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    88 Kč
    Skladem
Další formáty

Produkční a provozní management - Lenka Švecová, Jaromír Veber, Grada, 2021
Produkční a provozní management

Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového...

  • Knihapevná vazba
    416 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    424 Kč
    Ihned ke stažení

Udržitelné podnikání v praxi - Pavla Vrabcová, Grada, 2021
Udržitelné podnikání v praxi

Udržitelný rozvoj je interdisciplinární koncepce, která se neustále vyvíjí, přičemž je diskutována na globální, národní i lokální úrovni. Důležitost tohoto pojetí tkví v jeho komplexnosti. Význam odpovědného podnikání spočívá v odrazu základních hodnot...

  • Knihabrožovaná vazba
    224 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení

Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy - Hana Schoellová, Grada, 2017
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy

Chcete zvládnout základy ekonomického a finančního řízení firem? Potřebujete si doplnit chybějící znalosti? Chtěli byste rozumět svým kolegům z ekonomického oddělení a podkladům, které připravují? Pak je tato kniha určena právě vám! Již třetí vydání...

  • Knihapevná vazba
    308 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    314 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    162 Kč
    Skladem
Další formáty

Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Grada, 2020
Tvorba strategie a strategické plánování

​​Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na...

  • Knihapevná vazba
    541 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    552 Kč
    Ihned ke stažení
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová, Grada, 2023
Specifika marketingu luxusních značek

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek...

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    288 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    409 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    416 Kč
    Ihned ke stažení

Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví - Liběna Tetřevová a kolektiv, Grada, 2017
Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví

Nově na trh přichází zcela ojedinělá publikace, která řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například zbrojařské firmy, firmy chemického průmyslu, výrobci...

  • Knihabrožovaná vazba
    250 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...

  • Knihapevná vazba
    543 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    552 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    357 Kč
    Skladem
Další formáty

Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš, Grada, 2010
Průvodce základními statistickými metodami

Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe. Seznámí čtenáře se základními statistickými metodami a praktickými aplikacemi statistiky...

  • Knihabrožovaná vazba
    302 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • 302 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    156 Kč
    Skladem
Další formáty

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...

  • Knihabrožovaná vazba
    509 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    509 Kč
    Ihned ke stažení

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...


Kvalita podnikatelského prostředí, regionální konkurenceschopnost a strategie regionálního rozvoje České republiky

Publikace se zabývá hodnocením regionální kvality podnikatelského prostředí, které představuje významný podklad nejen pro rozhodování potenciálních investorů, ale i pro hodnocení perspektiv rozvoje regionů. Hodnocení vychází ze...

  • 285 Kč
    Ihned ke stažení

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát, Grada, 2006
Firemní strategie pro praxi

Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí...


Krizové řízení podniku

Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom...

  • 285 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nepropadejte panice!“