Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Do 22 dnů

Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy - Hana Schoellová, Grada, 2017
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy

Chcete zvládnout základy ekonomického a finančního řízení firem? Potřebujete si doplnit chybějící znalosti? Chtěli byste rozumět svým kolegům z ekonomického oddělení a podkladům, které připravují? Pak je tato kniha určena právě vám! Již třetí vydání...

  • Knihapevná vazba
    308 Kč
    Do 22 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    162 Kč
    Skladem

Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2014
Integrované řízení výroby

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka...


Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019
Moderní marketingová komunikace

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn

  • Knihabrožovaná vazba
    328 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    176 Kč
    Skladem
Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš, Grada, 2010
Průvodce základními statistickými metodami

Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe. Seznámí čtenáře se základními statistickými metodami a praktickými aplikacemi statistiky...

  • Knihabrožovaná vazba
    296 Kč
    Do 22 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    156 Kč
    Skladem

Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Grada, 2020
Tvorba strategie a strategické plánování

​​Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na...

  • Knihapevná vazba
    542 Kč
    Skladem 1 ks

Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...

  • Knihapevná vazba
    538 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    357 Kč
    Skladem

Udržitelné podnikání v praxi - Pavla Vrabcová, Grada, 2021
Udržitelné podnikání v praxi

Udržitelný rozvoj je interdisciplinární koncepce, která se neustále vyvíjí, přičemž je diskutována na globální, národní i lokální úrovni. Důležitost tohoto pojetí tkví v jeho komplexnosti. Význam odpovědného podnikání spočívá v odrazu základních hodnot...

  • Knihabrožovaná vazba
    215 Kč
    Skladem 2 ks

Produkční a provozní management - Lenka Švecová, Jaromír Veber, Grada, 2021
Produkční a provozní management

Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového...

  • Knihapevná vazba
    417 Kč
    Více než 30 dní

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Hana Lošťáková  a kolektiv, Grada, 2009
Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik...

Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...


Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič, Grada, 2008
Plánování a tvorba hodnoty firmy

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy...


Organizační kultura a její zmena - Růžena Lukášová, Grada, 2010
Organizační kultura a její zmena

Moderní publikace se komplexně věnuje problematice organizační kultury, která výrazně ovlivňuje dlouhodobou úspěšnost každé organizace a je jedním z nejvýznamnějších témat současného podnikového řízení. Kniha je určena zejména personalistům a...


Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu...


Řízení lidských zdrojů - Michael Armstrong, Grada, 2007
Řízení lidských zdrojů

Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách...


Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr a kolektív, Grada, 2012
Tvorba strategie a strategické plánování

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě...


Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    409 Kč
    Skladem 1 ks

Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2011
Manažerská ekonomika

Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol...


Podnikatelský plán a strategie - Jitka Srpová a kolektív, Grada, 2011
Podnikatelský plán a strategie

Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít ban


Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli někdy potkáte někoho, koho budete doopravdy milovat, nikdy ho nenechte odejít.“

Já a Ty, navždy - Jo Watson, 2021
Já a Ty, navždy
Jo Watson