Přečtené knihy o marketingové komunikaci od nakladatelství Management Press
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh...
-
Přečtenámírně opotřebovaná105 KčSkladem
Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními...
-
Přečtenámírně opotřebovaná128 KčSkladem
Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...
-
Přečtenámírně opotřebovaná92 KčSkladem
Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...
-
Přečtenávýborný stav112 KčSkladem
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali...
-
Přečtenámírně opotřebovaná267 KčSkladem
Nejnovější publikace zkušeného autora ozřejmuje principy těchto metod, uvádí příklady jejich úspěšné aplikace a ozřejmuje i souvislosti jejich uplatnění v jednotlivých médiích.
-
Přečtenávýborný stav67 KčSkladem
Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...
-
Přečtenávýborný stav149 KčSkladem
Poslední autorská kniha předního představitele světového managementu a ředitelky firmy Hammer & Co. představuje pragmaticky zaměřený program změny, jenž může vaší firmě přinést prosperitu v časech dobrých i zlých - vyšší růst a vyšší ziskovost na základě.
-
Přečtenámírně opotřebovaná157 KčSkladem
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit...
-
Přečtenávýborný stav171 KčSkladem
Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky...
-
Přečtenámírně opotřebovaná158 KčSkladem
Přední osobnosti světového managementu a sociálního myšlení o budoucnosti podnikání, konkurence, řízení a trhu.
-
Přečtenámírně opotřebovaná172 KčSkladem
Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb...
-
Přečtenámírně opotřebovaná92 KčSkladem
Na rozdíl od klasického a nákladného marketingu autor, sám aktivní a úspěšný podnikatel, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.
-
Přečtenámírně opotřebovaná96 KčSkladem
Pokud byste o efektivní komunikaci neměli číst nic jiného, stojí za to přečíst si těchto 10 vynikajících příspěvků z Harvard Business Review. Světoví experti na problematiku komunikace dávají rady, jak...
-
Přečtenávýborný stav157 KčSkladem
Praktická příručka zkušeného autora přináší příklady zvládnutí krizové komunikace korporací, nastiňuje preventivní a obranná opatření související s medializací krizové situace.
-
Přečtenávýborný stav72 KčSkladem
Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky...
-
Přečtenávýborný stav190 KčSkladem
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti...
-
Přečtenámírně opotřebovaná119 KčSkladem
Kniha amerického autora čerpá ze zkušeností dnes již legendárního šéfa společnosti General Electric Jacka Welche. Je určena těm manažerům, kteří se chtějí dozvědět, jak se Welch stal jedním z nejuznávanějších představitelů světového vrcholového management
-
Přečtenámírně opotřebovaná108 KčSkladem
5. vydání Překlad z němčiny.
-
Přečtenávýborný stav90 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle