Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo...

  • 285 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    271 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    144 Kč
    Skladem
Další formáty

Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2014
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...

  • 349 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    174 Kč
    Skladem

Marketing cestovního ruchu - Josef Zelenka, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Marketing cestovního ruchu

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...

  • Knihabrožovaná vazba
    324 Kč
    Do 23 – 28 dnů

Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhaz

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    100 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta, Radix, 2014
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    324 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    105 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007
Jak získavat nové zákazníky

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky...


Jak získat věrné zákazníky - Barbara A. Glanz, Grada
Jak získat věrné zákazníky

Praktická příručka shrnuje dlouholeté zkušenosti mnoha firem se získáváním a zejména s udržováním stávajících zákazníků...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Marketing v energetice - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček, Grada, 2002
Marketing v energetice

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení - Jan Šíma, Karolinum, 2016
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    72 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Intuitivní marketing - Miloš Toman, Management Press, 2003
Intuitivní marketing

Na rozdíl od klasického a nákladného marketingu autor, sám aktivní a úspěšný podnikatel, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, C. H. Beck, 2004
Střety marketingu

Nové výrobní koncepce vznikají jako odpověď na dynamiku konkurenčního prostředí s cílem poskytnout výkony firmy na základě orientace na zákazníka. To vyvolává nové přístupy k interpretaci marketingu, volbě marketingových strategií a použití nástrojů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - Regine Kalka, Andrea Mäßen, Grada, 2003
Marketing

Klíč k rozhodování, co prodávat komu a jak

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Odliš se, nebo zemři - Jack Trout, Steve Rivkin, Grada, 2006
Odliš se, nebo zemři

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Strategie delfína - Dudley Lynch, Paul L. Kordis, Grada
Strategie delfína

Jste žralok, kapr nebo delfín? Odpověď vám podá publikace určena všem ,kteří chtějí uspět v podnikání a nevědí si rady s existující konkurencí.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing podle trhů - Jan Kincl a kol., Alfa, 2004
Marketing podle trhů

Kniha jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo