Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Druhý díl světového fenoménu. Kniha Jsem zlomená, Tahereh Mafi. NAKLADATEL YOLi CZ, 2025. Chci si přečíst

Zúžit výběr

Kniha: Marketing cestovního ruchu (Josef Zelenka)

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...

  • Knihabrožovaná vazba
    383 Kč
    Do 15 – 20 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 15 – 20 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
  • Přečtená
    mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    173 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Kniha: Společensky odpovědný cestovní ruch (Josef Zelenka a Martina Pásková)

Monografické zpracování současného stavu poznání problematiky společenské odpovědnosti v cestovním ruchu s původními poznatky autorů. Poukazuje na mezioborové propojení poznatků o společenské odpovědnosti...

  • Knihapevná vazba
    340 Kč
    Do 4 – 9 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 4 – 9 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Aplikace umělé inteligence, kognitivní vědy a informačních a komunikačních technologií v udržitelném cestovním ruchu (Josef Zelenka, Martina Husáková a Martina Pásková)

Na obálce nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 400 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Cestovní ruch: Výkladový slovník (Josef Zelenka a Martina Pásková)

Kompletně přepracované a doplněné vydání výkladového slovníku Cestovní ruch ze stejného pojetí výkladu problematiky cestovního ruchu, který vnímá jako výrazně průřezový, dynamický a vy¬soce komplexní sociální jev mezioborového charakteru...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu (Jiří Kysela a Josef Zelenka)

Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. Terminologický slovník. 320 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Výkladový slovník - kognitivní věda (Josef Zelenka a Martina Pásková)
Výkladový slovník - kognitivní vědaKognitivní věda - výkladový slovník

Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 200 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.