Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
 
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Přečtenávýborný stav
    271 Kč
    Skladem
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení

Prodejem k vítězství - Richard Denny, Computer Press, 2009
Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    Skladem
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    299 Kč
    Ihned ke stažení

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    265 Kč
    Ihned ke stažení

Give and Take - Adam Grant, Viking, 2013
 
Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014
Give and Take 
EN

An innovative, paradigm-shifting book that will captivate readers of Malcolm Gladwell, Daniel Pink, The Power of Habit, and Quiet. In his landmark book, Adam Grant illuminates why some people rise to the top of ...

  • Knihapevná vazba
    937 Kč
    Více než 30 dní

Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století - Ludmila Štěrbová a kolektiv, Grada, 2013
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století

Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, obchodníkům, pracovníkům státní správy, studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Autoři, kterými jsou odborníci z VŠE v Praze, se zaměřují na komplexní analýzu...

  • 360 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing Fashion - Harriet  Posner, Laurence King Publishing, 2015
Marketing Fashion 
EN

Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how ...

  • Knihabrožovaná vazba
    871 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    424 Kč
    Skladem

Leading Apple with Steve Jobs - Jay Elliot, John Wiley & Sons, 2012
Leading Apple with Steve Jobs 
EN

A former Senior VP of Apple shares how Steve Jobs motivated people to do the best work of their lives...

  • Knihapevná vazba
    486 Kč
    Více než 30 dní
Sharkonomics - Stefan Engeseth, Marshall Cavendish Limited, 2012
Sharkonomics 
EN

Sharks are nature s most revered and feared killing machines. But if you study the behaviour of sharks, you will learn they are also highly strategic and efficient in the way they survive and thrive in nature s competitive environment...

  • Knihabrožovaná vazba
    496 Kč
    Více než 30 dní

The Marketing Manifesto - David James Hood, Kogan Page, 2013
The Marketing Manifesto 
EN

Marketing is key to the health and wealth of organisations and a vital component in business strategy. Despite the fact that it produces three times more value than any other facet of a business and continual major improvements in ...

  • Knihabrožovaná vazba
    808 Kč
    Více než 30 dní
Enchantment - Guy Kawasaki, Portfolio, 2011
Enchantment 
EN

Enchantment, as defined by bestselling business guru Guy Kawasaki, is not about manipulating people. It transforms situations and relationships. It converts hostility into civility and civility into affinity...

  • Knihapevná vazba
    826 Kč
    Více než 30 dní

SPIN Selling - Neil Rackham, Gower, 2007
SPIN Selling 
EN

True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 064 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Staň se tím, kým jsi.“

Když Nietzsche plakal - Irvin D. Yalom, 2014
Když Nietzsche plakal
Irvin D. Yalom