Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    279 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    439 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    241 Kč
    Skladem
Další formáty

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Média v tekutých časech - Václav Moravec, Academia, 2016
Média v tekutých časech

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    271 Kč
    Do 6 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    Vyprodané

Marketing na Facebooku a Instagramu

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online...

  • 249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo...

  • 285 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Lukáš Krška, Economicus, 2013
Černá ovce facebooku

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

  • Knihabrožovaná vazba
    346 Kč
    Do 2 – 3 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    154 Kč
    Skladem

Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    271 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    144 Kč
    Skladem
Další formáty

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Do 2 – 3 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Základy podnikání

Uznávaní autoři, mezi nimiž jsou i majitelé úspěšných českých firem, nositelé ocenění Podnikatel roku a odborníci z VŠE, připravili komplexní publikaci pro všechny, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají...

  • 410 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing cestovního ruchu - Josef Zelenka, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Marketing cestovního ruchu

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...

  • Knihabrožovaná vazba
    324 Kč
    Do 22 – 27 dnů
Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2014
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...

  • 349 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    174 Kč
    Skladem

Úspěšně s kůží na trh - Rostya Gordon-Smith, Věra Staňková, Kvarta, 2010
Úspěšně s kůží na trh

V dnešním světě existuje mnoho lidí, kteří něco dovedou. Ne každý však dokáže svoji práci či znalosti prodat. Lidově řečeno - jít se svou kůží na trh. Tato kniha přináší inspiraci všem, kteří se o to chtějí pokusit. Kteří chtějí vystoupit z anonymity...

  • Knihapevná vazba
    244 Kč
    Do 4 – 9 dnů

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller, Computer Press, 2012
Internetový marketing s YouTube

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

  • Knihabrožovaná vazba
    312 Kč
    Skladem 1 ks

Strategie sociálních médií - Julie Atherton, Lingea, 2022
Strategie sociálních médií

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými...

  • Knihabrožovaná vazba
    424 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Dynamické reklamy - David Bauckmann, No Limits, 2017
Dynamické reklamy

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik...

  • Knihabrožovaná vazba
    178 Kč
    Do 2 – 3 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    76 Kč
    Skladem

Jak na virtuální školení - Josef Kadlec, Recruitment Academy, 2021
Jak na virtuální školení

Kompletní průvodce video technologiemi v online vzdělávání od online coachingu, webinářů, mikroučení, webcastů až po kurzy ve virtuální a rozšířené realitě. Průvodce technologiemi pro specialisty na vzdělávání...


Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhaz

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    100 Kč
    Ihned ke stažení

Konec marketingu - Gil Carlos, Grada, 2021
Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Lídr s vizí - Michael Hyatt, Audiolibrix, 2022
Lídr s vizí

Začali jste podnikat nebo jste byli povýšeni do pozice s velkou odpovědností a teď jste pod tlakem? Jste lídr nebo se jím chcete stát? Hledáte pro svůj tým a podnikání vizi, cítíte se ale nepřipravení? Pokud se poznáváte, je tato kniha pro vás...

  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    271 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

The process of creating social network - Aleš Zářický, Lukáš Fasora, Ostravská univerzita, 2019
The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý

  • Knihabrožovaná vazba
    295 Kč
    Do 2 – 6 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian