Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
295 produktů
O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....
-
Knihabrožovaná vazba283 KčSkladem > 5 ks
-
297 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení339 KčIhned ke stažení
- Ludmila Štěrbová
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, obchodníkům, pracovníkům státní správy, studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Autoři, kterými jsou odborníci z VŠE v Praze, se zaměřují na komplexní analýzu...
-
359 KčSkladem 1 ks
-
365 KčIhned ke stažení
Tvoříte. Vyrábíte. Kutíte. Vaše výrobky vás naplňují štěstím a okolí nad nimi jásá. Každou chvíli slyšíte, že byste se tím mohli živit. Jenže jak? Jak přesně proměnit milovaný koníček v životaschopný projekt, který vydělává, aniž byste přišli o radost...
-
Knihabrožovaná vazba385 KčSkladem 2 ks
-
AudioknihaMP3 ke stažení382 KčIhned ke stažení
Studijní materiál zachycuje přehled informací o komunikaci a komunikačních dovednostech. Kniha je určena především manažerům, podnikatelům, ekonomům, studentům příslušných oborů...
Další formátyKniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...
-
Knihabrožovaná vazba751 KčDo 6 dnů
Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...
-
Knihabrožovaná vazba311 KčDo 27 dnů
Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...
-
Knihabrožovaná vazba220 KčDo 3 dnů
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
-
322 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...
-
Knihapevná vazba309 KčDo 27 dnů
Byznys je hra, jejíž pravidla si nemůžeme zvolit. Můžeme si však vybrat, zda ji budeme hrát s konečným, nebo nekonečným nastavením mysli...
-
Knihabrožovaná vazba332 KčSkladem > 5 ks
-
245 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní...
-
Knihabrožovaná vazba329 KčDo 3 dnů
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...
-
Knihaflexi vazba280 KčSkladem 1 ks
Cenové války jsou reportážním cestopisem napříč zeměkoulí a chtějí zjistit, co způsobilo vlnu chaosu, který zachvátil svět po roce 2010. Jsou fascinujícím a průkopnickým náhledem na to, jak obchodníci s komoditami v New Yorku...
-
Knihabrožovaná vazba357 KčDo 6 dnů
-
279 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení339 KčIhned ke stažení
V každodenní činnosti stojí jednotliví aktéři veřejné správy před problémem provádění změn. Změna je základním předpokladem a formou k dosažení stanovených cílů...
-
Knihabrožovaná vazba308 KčDo 3 dnů
Publikace se zaměřuje na současný stav průmyslověprávní ochrany technických řešení a práv na označení v afrických zemích. Soustředí se na vybrané země, u nichž došlo v posledních letech k významnějšímu pokroku v rámci...
-
Knihabrožovaná vazba198 KčDo 3 dnů
- Daniel Jesenský
- kolektiv
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na...
-
Knihapevná vazba495 KčSkladem 1 ks
-
421 KčIhned ke stažení
- Jan Kříž
- kolektiv
-
Knihabrožovaná vazba147 KčVíce než 30 dní
Je stahování z internetu legální? Jak stará jsou autorská práva? Od chvíle, kdy se začal šířit Napster a jiné služby na sdílení souborů, se většina z nás smířila s faktem, že duševní pirátství je produktem digitální éry...
Kniha je sbírkou a výběrem judikatury českých soudů a Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR v oblasti sporů o domény. Sleduje poslední dvě desetiletí praxe, která prošla poměrně turbulentním vývojem, a umožňuje čtenáři...
-
Knihabrožovaná vazba664 KčDo 15 dnů
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje...
-
Knihabrožovaná vazba322 KčSkladem 1 ks
-
339 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle