Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Obal
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem > 5 ks

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 399 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Jak se úspěšně učit - Eberhardt Hofmann, Monika Löhle, Grada, 2017
Jak se úspěšně učit

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...

  • 224 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    275 Kč
    Skladem 2 ks

Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Portál, 2024
Novinka
Typologie osobnosti pro manažery

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...

  • Knihapevná vazba
    419 Kč
    Skladem 5 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Skladem 1 ks

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 2 ks

Čtvrtá revoluce - Luciano Floridi, Karolinum, 2019
Čtvrtá revoluce

Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Skladem 2 ks

Odprezentuj - Marek Hrkal, BIZBOOKS, 2018
Odprezentuj

Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady. Prezentace nemusí být nutně synonymem pro vyumělkované...

  • Knihabrožovaná vazba
    289 Kč
    Skladem 1 ks
Nové zbraně vlivu - Robert B. Cialdini, Jan Melvil publishing, 2023
Nové zbraně vlivu

Nové zbraně vlivu zábavně spojují vědecký výzkum s investigativní prací v autobazarech a call centrech. Podvodníci předvedli Cialdinimu svoje zbraně – a on vám teď předvede, jak se jim bránit...

  • Knihapevná vazba
    530 Kč
    Skladem > 5 ks

Svět nenásilí - Miki Kashtan, Alferia, 2022
Svět nenásilí

Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC (nenásilnou komunikaci)...

  • Knihabrožovaná vazba
    371 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Verbum, 2016
Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s

  • Knihabrožovaná vazba
    262 Kč
    Více než 30 dní

Historie mediální komunikace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Historie mediální komunikace

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa, Grada, 2015
Úvod do dějin tištěných médií

Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...

  • 94 Kč
    Skladem 1 ks

Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis, Computer Press, 2007
Jak zákazník vnímá reklamu

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?...

  • Knihabrožovaná vazba
    353 Kč
    Skladem 1 ks

Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl, BIZBOOKS, 2011
Jak účinně oslovit média

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná vazba
    745 Kč
    Skladem 3 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Žurnalistika a společnost - Denis McQuail, Univerzita Karlova v Praze, 2016
Žurnalistika a společnost

Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení....

  • Knihabrožovaná vazba
    268 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Lukáš Krška, Economicus, 2013
Černá ovce facebooku

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

  • Knihabrožovaná vazba
    346 Kč
    Do 2 – 3 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Předtím se mi smáli a pohrdali mnou pro mou ignoraci a tupost, teď mě nenávidějí pro mé znalosti a vědomosti. Co, proboha, ode mne chtějí?“

Růže pro Algernon - Daniel Keyes, 2016
Růže pro Algernon
Daniel Keyes