Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2020
 
Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2014
Internetový marketing

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?...


Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza, Grafické studio Kafka design, 2014
Logo & Corporate Identity

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

  • Knihabrožovaná vazba
    751 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Fotografie a právo - Martin Valoušek, Leges, 2014
 
Fotografie a právo - Martin Valoušek, Leges, 2022
Fotografie a právo

Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...

  • Knihabrožovaná vazba
    220 Kč
    Do 3 – 5 dnů
  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Do 2 – 5 dnů

O značkách - Wally Olins, Argo, Dokořán, 2009
O značkách

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Do 4 – 9 dnů
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Mirek Sedlák, Petra Mikulášková, Computer Press, 2012
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    369 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi vazba
    280 Kč
    Skladem 1 ks

Právo duševního vlastnictví v informační společnosti - Ivo Telec, Leges, 2015
Právo duševního vlastnictví v informační společnosti

Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
 
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Do 12 – 17 dnů
  • Knihabrožovaná vazba
    179 Kč
    Do 12 – 17 dnů
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Pirátství - Adrian Johns, Host, 2014
Pirátství

Je stahování z internetu legální? Jak stará jsou autorská práva? Od chvíle, kdy se začal šířit Napster a jiné služby na sdílení souborů, se většina z nás smířila s faktem, že duševní pirátství je produktem digitální éry...

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová a kol., Grada, 2011
Telemarketing v praxi

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Skladem 1 ks


Ochrana průmyslového vlastnictví v afrických zemích - Eva Adlerová, Matěj Machů, Wolters Kluwer ČR, 2020
Ochrana průmyslového vlastnictví v afrických zemích

Publikace se zaměřuje na současný stav průmyslověprávní ochrany technických řešení a práv na označení v afrických zemích. Soustředí se na vybrané země, u nichž došlo v posledních letech k významnějšímu pokroku v rámci...

  • Knihabrožovaná vazba
    198 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Pytláci textů - Henry Jenkins, Akropolis, 2020
Pytláci textů

Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“. V době, kdy americký kulturní a mediální...

  • Knihabrožovaná vazba
    479 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Vybraná judikatura z oblasti doménových sporů - Martin Husovec, Martin Loučka, Wolters Kluwer ČR, 2019
Vybraná judikatura z oblasti doménových sporů

Kniha je sbírkou a výběrem judikatury českých soudů a Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR v oblasti sporů o domény. Sleduje poslední dvě desetiletí praxe, která prošla poměrně turbulentním vývojem, a umožňuje čtenáři...

  • Knihabrožovaná vazba
    664 Kč
    Do 4 – 8 dnů

10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...


Dreamvestice - Jiří Vokiel Čmolík, Inner Winner, 2016
Dreamvestice

Tato kniha je o procesu zhmotňování snů, ať vašich vlastních či snů vašich klientů. Jak zhmotnit sny? Kolik peněz a energie stojí a kolik přinášejí vaše sny? O tom všem jsou Dreamvestice. Autor přibližuje byznys nového věku z pohledu kvantové fyziky...

  • Knihabrožovaná vazba
    246 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    301 Kč
    Do 2 – 5 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Předtím se mi smáli a pohrdali mnou pro mou ignoraci a tupost, teď mě nenávidějí pro mé znalosti a vědomosti. Co, proboha, ode mne chtějí?“

Růže pro Algernon - Daniel Keyes, 2016
Růže pro Algernon
Daniel Keyes