Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


Lídr s vizí - Michael Hyatt, Audiolibrix, 2022
Lídr s vizí

Začali jste podnikat nebo jste byli povýšeni do pozice s velkou odpovědností a teď jste pod tlakem? Jste lídr nebo se jím chcete stát? Hledáte pro svůj tým a podnikání vizi, cítíte se ale nepřipravení? Pokud se poznáváte, je tato kniha pro vás...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...


Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení - Jan Šíma, Karolinum, 2016
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící...


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2011
Mezinárodní obchodní jednání

Máte důležitou obchodní schůzku, která se má uskutečnit v resturaci? Jak si zajistit úspěch tohoto setkání a přitom působit suverénně a uvolněně? V této informatiní příručce najdete mnoho důležitých rad profesorky psychologie...


Prodejem k vítězství - Richard Denny, Computer Press, 2009
Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...


55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop - Hanka Čajková, Affiliate síť Dognet, 2022
55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop

Založení e-shopu dnes trvá pár minut. Doslova. Ale po nastartování e-shopu starosti teprve začínají. Logistika, sklady, faktury, platby, dodavatelé a hlavně marketing a reklama. To všechno vás čeká a nemine. Dobrá zpráva ale je, že...


Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007
Jak získavat nové zákazníky

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky...


Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci...


Prodávejte a buďte nejlepší! - Josef Moravec, Motiv Press, 2016
Prodávejte a buďte nejlepší!

Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce...


Efektivní Public Relations a media relations - Pavel Pospíšil, Computer Press, 2002
Efektivní Public Relations a media relations

Kniha je určena pro malé firmy i firmičky: dá jim recept, jak v několika krocích s budováním publicity snadno a bez velkých nákladů začít.


Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...


Intuitivní marketing - Miloš Toman, Management Press, 2003
Intuitivní marketing

Na rozdíl od klasického a nákladného marketingu autor, sám aktivní a úspěšný podnikatel, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.


Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Volfová, Grada, 2021
Moderní retail marketing

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...


Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....


Logo - David Airey, Computer Press, 2010
Logo

Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média...


Management - Ladislav Blažek, Grada, 2010
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)