Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Miloš Vaněček a Radek Galaš: Skutečné zločiny po Česku 2. nastole, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...


Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.


Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení - Jan Šíma, Karolinum, 2016
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící...


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2011
Mezinárodní obchodní jednání

Máte důležitou obchodní schůzku, která se má uskutečnit v resturaci? Jak si zajistit úspěch tohoto setkání a přitom působit suverénně a uvolněně? V této informatiní příručce najdete mnoho důležitých rad profesorky psychologie...


Prodejem k vítězství - Richard Denny, Computer Press, 2009
Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...


Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci...


Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007
Jak získavat nové zákazníky

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky...


Prodávejte a buďte nejlepší! - Josef Moravec, Motiv Press, 2016
Prodávejte a buďte nejlepší!

Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce...


Efektivní Public Relations a media relations - Pavel Pospíšil, Computer Press, 2002
Efektivní Public Relations a media relations

Kniha je určena pro malé firmy i firmičky: dá jim recept, jak v několika krocích s budováním publicity snadno a bez velkých nákladů začít.

Intuitivní marketing - Miloš Toman, Management Press, 2003
Intuitivní marketing

Na rozdíl od klasického a nákladného marketingu autor, sám aktivní a úspěšný podnikatel, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.


Marketing cestovního ruchu - Josef Zelenka, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Marketing cestovního ruchu

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...


Logo - David Airey, Computer Press, 2010
Logo

Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média...


Marketing v praxi - Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová, Levosphere, 2021
Marketing v praxi 
SK

Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového...


Marketing podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Wolters Kluwer, 2018
Marketing podnikov cestovného ruchu 
SK

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov...


Úspešný predaj - Kolektív autorov, Slovart, 2001
Úspešný predaj 
SK
  • Autorský kolektiv

Nová knižka z edície Základy manažmentu.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
  • Haruki Murakami