Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
51 produktů
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...
-
Knihaflexi vazba278 KčSkladem 1 ks
Je stahování z internetu legální? Jak stará jsou autorská práva? Od chvíle, kdy se začal šířit Napster a jiné služby na sdílení souborů, se většina z nás smířila s faktem, že duševní pirátství je produktem digitální éry...
-
Přečtenámírně opotřebovaná156 KčSkladem
Publikace se věnuje tématu, které dosud nebylo v české právní literatuře samostatně zpracováno, přestože se nepochybně jedná o významnou součást práva duševního vlastnictví...
-
Knihabrožovaná vazba287 KčSkladem 2 ks
Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby...
-
Přečtenámírně opotřebovaná100 KčSkladem
Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys...
-
Přečtenámírně opotřebovaná160 KčSkladem
Kniha je určena především studentům předmětu práva k nehmotným statkům, mhou ji využít i studenti práva mezinárodního. Kromě analýzyvztahu českého známkového práva a práva evropského obsahuje kniha...
-
Přečtenávýborný stav70 KčSkladem
Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky...
-
Přečtenávýborný stav105 KčSkladem
Publikace poutavým jazykem a s historickými a filozofickými přesahy představuje filmové právo chápané jako soubor právních norem, s důrazem na autorskoprávní problematiku. V centru zájmu je přímá či nepřímá regulace výroby a distribuce filmu. Současná...
-
Přečtenávýborný stav157 KčSkladem
Bohatě vypravená kniha přináší 111 příběhů slavných a dodnes platných značek významných firem, příběhů úspěšného podnikání...
-
Přečtenávýborný stav234 KčSkladem
Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů...
-
Knihabrožovaná vazba563 KčSkladem 1 ks
- Roman Horáček
- kolektiv
Publikace dává odpovědi na problematiku označování výrobků či služeb jak ochrannými známkami, tak označením původu či zeměpisným označením. Jená se o druhé, podstatně doplněné vydání, rozšířené o nově řešené otázky vymáhání těchto práv před soudy...
-
Přečtenámírně opotřebovaná445 KčSkladem
Tato publikace si klade za cíl rozšířit výklad práv k duševnímu vlastnictví, poskytovaný právnickými učebnicemi a komentáři, o příklady konkrétních rozhodnutí správních i soudních (soukromoprávních) ve věcech práv průmyslového vlastnictví.
-
Přečtenávýborný stav257 KčSkladem
Druhé vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...
-
Přečtenámírně opotřebovaná572 KčSkladem
In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...
-
Knihapevná vazba865 KčSkladem > 5 ks
- Autorský kolektiv
Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná112 KčSkladem
- Lucia Stefansky
- kolektiv
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná219 KčSkladem
Publikácia obsahuje nasledovné témy: Nový autorský zákon s komentárom, Nový správny súdny poriadok, Občiansky súdny poriadok, Zákon o rodine...
-
Přečtenámírně opotřebovaná63 KčSkladem
Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...
-
Knihabrožovaná vazba445 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle