Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
201 produktů
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...
-
Knihabrožovaná vazba768 KčSkladem > 5 ks
Audiokniha Bitcoin je budoucnost, kterou napsal Vijay Boyapati. Český překlad Bullish Case for Bitcoin od Vijaye Boyapatiho, tedy knihy, která v době svého vzniku iniciovala mnohé ze současných vlivných bitcoinerů.
-
AudioknihaMP3 ke stažení212 KčIhned ke stažení
Tvoříte. Vyrábíte. Kutíte. Vaše výrobky vás naplňují štěstím a okolí nad nimi jásá. Každou chvíli slyšíte, že byste se tím mohli živit. Jenže jak? Jak přesně proměnit milovaný koníček v životaschopný projekt, který vydělává, aniž byste přišli o radost...
-
Knihabrožovaná vazba385 KčSkladem 2 ks
-
AudioknihaMP3 ke stažení382 KčIhned ke stažení
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...
-
Knihabrožovaná vazba751 KčDo 4 – 5 dnů
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...
-
254 KčSkladem 1 ks
-
254 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav255 KčSkladem
Chystáte se investovat do internetové reklamy? Nedělejte to bez této knihy...
-
Knihabrožovaná vazba267 KčDo 4 – 6 dnů
Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...
-
Knihabrožovaná vazba220 KčDo 4 – 6 dnů
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO.
-
Knihabrožovaná vazba379 KčSkladem 1 ks
-
399 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav375 KčSkladem
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...
-
Knihapevná vazba309 KčDo 4 – 9 dnů
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
-
322 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...
-
Knihapevná vazba179 KčDo 6 – 8 dnů
-
297 KčIhned ke stažení
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...
-
Knihaflexi vazba280 KčSkladem 1 ks
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátySlovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují...
Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní...
-
Knihabrožovaná vazba329 KčDo 4 – 6 dnů
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....
-
Knihabrožovaná vazba299 KčSkladem 4 ks
-
254 KčIhned ke stažení
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...
-
Knihabrožovaná vazba509 KčSkladem 1 ks
-
509 KčIhned ke stažení
- Jan Kříž
- kolektiv
-
Knihabrožovaná vazba147 KčDo 7 – 12 dnů
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“. V době, kdy americký kulturní a mediální...
-
Knihabrožovaná vazba479 KčDo 3 – 5 dnů
-
249 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle