Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    774 Kč
    Skladem 2 ks

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Autorské právo - Marie Šebelová, Computer Press, 2006
Autorské právo

Publikace i CD-ROM jsou určeny autorům, umělcům, ale také všem osobám, které s umělci spolupracují, například jim zadávají práci a následně od nich přebírají hotová díla.


Okouzlení - Guy Kawasaki, Pragma, 2011
Okouzlení

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Jednoducho značka 
SK

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    193 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Internet, informační společnost a autorské právo - Alena Andruško, Wolters Kluwer ČR, 2016
Internet, informační společnost a autorské právo

Autorské právo je jedním z těch právních odvětví, které se v souvislosti s rozvojem internetu dostalo do popředí zájmu celé globální informační společnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorské právo.2015 - Kolektiv autorů, Čas, 2015
Autorské právo.2015
  • Autorský kolektiv

Sdružení Medias Res ve spolupráci s městem Mariánské Lázně pod záštitou Ministerstva kultury ČR uspořádalo dne 20. února 2015 konferenci s názvem Autorské právo.2015 a s podtitulem Otázka autorských práv očima dnešních uživatelů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon, Heuréka, 2020
Autorský zákon 
SK

Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 162/1995 Z.z. s právnym stavom k 1. januáru 2020, so zvýraznenými...

Ochrana práv výkonných umělců a výrobců zvukových záznamů - Věra Popelková, Grada
Ochrana práv výkonných umělců a výrobců zvukových záznamů

Publikace zpracovává problematiku týkající se herců, hudebníků, tanečníků a dalších výkonných umělců, výrobců zvukových a zvukově obrazových snímků a provozovatelů veřejných prostor oživených hudbou (hotely, restaurační provozy, letiště atd.).

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Shluková analýza dat - Hana Řezanková, Dušan Húsek, Václav Snášel, Professional Publishing, 2007
Shluková analýza dat

Kniha seznamuje čtenáře se skupinou metod, určených pro průzkumovou analýzu dat. Tyto metody se snaží nalézt v datech určité struktury a prezentovat je jako skupiny (shluky) podobných objektů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
.eu domain name=.eu doména - Přemysl Raban, Marie Moravcová a kol., C. H. Beck, 2006
.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon - Helena Chaloupková, Hana Svobodová, Petr Holý, C. H. Beck, 2004
Autorský zákon

Druhé vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    973 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě - František Ochrana, Milan Půček, Wolters Kluwer ČR, 2011
Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě

V každodenní činnosti stojí jednotliví aktéři veřejné správy před problémem provádění změn. Změna je základním předpokladem a formou k dosažení stanovených cílů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Film z hlediska autorského práva - Jiří Hrabánek, Linde, 2010
Film z hlediska autorského práva

Publikace, která vznikla v souvislosti s pořádáním nízkorozpočtového filmového festivalu, vychází z praktických zkušeností autora a je zaměřena na vztah autorského práva k filmové tvorbě, resp. k dílům audiovizuálním...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Novelizovaný Autorský zákon, Epos, 2022
Novelizovaný Autorský zákon 
SK

ZÁKON Č. 185/2015 Z.Z. Z 1. JÚLA 2015 AUTORSKÝ ZÁKON V ZNENÍ ZÁKONA Č. 125/2016 Z.Z., ZÁKONA Č. 215/2018 Z.Z., ZÁKONA Č. 306/2018 Z.Z. A ZÁKONA Č. 71/2022 Z.Z. ...

  • Knihabrožovaná vazba
    226 Kč
    Skladem 1 ks

Strategické řízení značky - Kevin Lane Keller, Grada, 2007
Strategické řízení značky

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Co se skrývá za značkou? - Jana Geršlová, Professional Publishing, 2011
Co se skrývá za značkou?

Bohatě vypravená kniha přináší 111 příběhů slavných a dodnes platných značek významných firem, příběhů úspěšného podnikání...

  • Přečtenávýborný stav
    415 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza, Grafické studio Kafka design, 2014
Logo & Corporate Identity

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

  • Knihabrožovaná vazba
    790 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    357 Kč
    Do 3 – 5 dnů
  • 279 Kč
    Ihned ke stažení

Brand it Like Serhant - Ryan Serhant, Nicholas Brealey Publishing, 2024
Brand it Like Serhant 
EN

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...

  • Knihabrožovaná vazba
    461 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.“

Vyřídit si účty - Woody Allen, 2003
Vyřídit si účty
Woody Allen