Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
224 produktů
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...
-
Knihapevná vazba774 KčSkladem 2 ks
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
-
322 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení349 KčIhned ke stažení
Publikace i CD-ROM jsou určeny autorům, umělcům, ale také všem osobám, které s umělci spolupracují, například jim zadávají práci a následně od nich přebírají hotová díla.
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...
Autorské právo je jedním z těch právních odvětví, které se v souvislosti s rozvojem internetu dostalo do popředí zájmu celé globální informační společnosti...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
Sdružení Medias Res ve spolupráci s městem Mariánské Lázně pod záštitou Ministerstva kultury ČR uspořádalo dne 20. února 2015 konferenci s názvem Autorské právo.2015 a s podtitulem Otázka autorských práv očima dnešních uživatelů...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 162/1995 Z.z. s právnym stavom k 1. januáru 2020, so zvýraznenými...
Publikace zpracovává problematiku týkající se herců, hudebníků, tanečníků a dalších výkonných umělců, výrobců zvukových a zvukově obrazových snímků a provozovatelů veřejných prostor oživených hudbou (hotely, restaurační provozy, letiště atd.).
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha seznamuje čtenáře se skupinou metod, určených pro průzkumovou analýzu dat. Tyto metody se snaží nalézt v datech určité struktury a prezentovat je jako skupiny (shluky) podobných objektů...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Marie Moravcová
- Přemysl Raban
- kolektiv
Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Druhé vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...
V každodenní činnosti stojí jednotliví aktéři veřejné správy před problémem provádění změn. Změna je základním předpokladem a formou k dosažení stanovených cílů...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace, která vznikla v souvislosti s pořádáním nízkorozpočtového filmového festivalu, vychází z praktických zkušeností autora a je zaměřena na vztah autorského práva k filmové tvorbě, resp. k dílům audiovizuálním...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
ZÁKON Č. 185/2015 Z.Z. Z 1. JÚLA 2015 AUTORSKÝ ZÁKON V ZNENÍ ZÁKONA Č. 125/2016 Z.Z., ZÁKONA Č. 215/2018 Z.Z., ZÁKONA Č. 306/2018 Z.Z. A ZÁKONA Č. 71/2022 Z.Z. ...
-
Knihabrožovaná vazba226 KčSkladem 1 ks
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Bohatě vypravená kniha přináší 111 příběhů slavných a dodnes platných značek významných firem, příběhů úspěšného podnikání...
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...
-
Knihabrožovaná vazba790 KčDo 3 – 4 dnů
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...
Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...
-
Knihabrožovaná vazba461 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle