Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Všude samí lháři - Shari Lapena, Kalibr, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing v cestovním ruchu

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    314 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    409 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    416 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní turismus

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2008
Jak psát reklamní text

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations - Denisa Hejlová, Grada, 2015
Public relations

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2011
Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Lektorské finty - Jana Trdá, Grada, 2011
Lektorské finty

Praktická a názorná knížka přináší zejména začínajícím lektorům, trenérům a učitelům tipy a příklady, jak zkvalitnit svá školení. V aktualizovaném a rozšířeném vydání příručky naleznete například lektorský manuál ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Fashion management - Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Grada, 2019
Fashion management

Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Strategický marketing - Helena Horáková, Grada, 2003
Strategický marketing

Základní učebnice pro studium strategického marketingu na VŠE i ostatních ekonomických fakultách VŠ. 2., rozšířené a aktualizované vydání

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “