Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
55 produktů
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...
-
Knihabrožovaná vazba790 KčDo 4 – 5 dnů
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
-
Knihapevná vazba745 KčSkladem 3 ks
Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...
-
Knihabrožovaná vazba160 KčVíce než 30 dní
Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?
-
Knihabrožovaná vazba347 KčDo 4 – 6 dnů
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...
-
E-knihaPDF361 KčIhned ke stažení
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.
-
Knihabrožovaná vazba157 KčDo 14 – 19 dnů
ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní
-
Knihabrožovaná vazba334 KčSkladem 1 ks
-
339 KčIhned ke stažení
- Jan Pospíšil
- kolektiv
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně...
-
Knihabrožovaná vazba218 KčSkladem 1 ks
Publikace se věnuje tématu, které dosud nebylo v české právní literatuře samostatně zpracováno, přestože se nepochybně jedná o významnou součást práva duševního vlastnictví...
-
Knihabrožovaná vazba291 KčSkladem 2 ks
Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...
-
Knihapevná vazba257 KčDo 19 – 24 dnů
Právní systémy postavené na jiné, než evropské kontinentální právní tradici, se vůči právu nám známému samozřejmě v mnohém liší. Tato monografie si vzala za cíl poukázat na některé z hlavních odlišných rysů, se kterými se...
-
Knihabrožovaná vazba221 KčDo 6 – 10 dnů
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...
-
Knihabrožovaná vazba238 KčDo 12 – 17 dnů
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...
-
Knihapevná vazba459 KčSkladem 1 ks
-
467 KčIhned ke stažení
Knihu uvádí předmluva z pera doc. B. Köpplové a doc. Jiráka z FSV UK o vývoji českých médií po roce 1989. Následuje 60 autorských textů novinářů-pamětníků (s jejich medailonky a fotografiemi)...
-
Knihapevná vazba306 KčDo 5 – 10 dnů
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i...
-
Knihabrožovaná vazba408 KčDo 19 – 24 dnů
- Autorský kolektiv
Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto...
-
Knihabrožovaná vazba142 KčDo 10 – 12 dnů
Snaha dosáhnout spravedlivé rovnováhy mezi zájmy jednotlivých subjektů participujících v systému autorského práva limitací garantovaných výlučných práv je historicky pozorovatelná od počátku jeho existence a úzce souvisí...
-
Knihabrožovaná vazba487 KčDo 4 – 6 dnů
Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném diskurzu, kde dosud výzkum daných parametrů a zaměření neproběhl...
-
Knihapevná vazba163 KčDo 4 – 5 dnů
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody...
-
Knihabrožovaná vazba289 KčDo 4 – 5 dnů
Kniha je první publikací, která přehledně popisuje rozhlasové vysílání z hlediska soukromého práva, a to současně českého, slovenského a evropského. Kniha na jednom místě přehledně popisuje specifika rozhlasového vysílání...
-
313 KčDo 4 – 6 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle