Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing na Facebooku a Instagramu

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online...

  • 249 Kč
    Ihned ke stažení

Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Lukáš Krška, Economicus, 2013
Černá ovce facebooku

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

  • Knihabrožovaná vazba
    349 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    154 Kč
    Skladem

Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    326 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2012
Vize tržního úspěchu

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh Jak určit vlastní výchozí pozici? Kdo je zákazník? Analýza konkurence Management produktu Konkurenceschopnost inovací...

  • Knihapevná vazba
    294 Kč
    Do 4 – 5 dnů
The process of creating social network - Aleš Zářický, Lukáš Fasora, Ostravská univerzita, 2019
The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý

  • Knihabrožovaná vazba
    318 Kč
    Do 3 – 6 dnů

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    281 Kč
    Skladem 2 ks

Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach - Michal Sokol, C. H. Beck SK, 2024
Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach 
SK

Predkladaná monografia venuje pozornosť vysoko aktuálnej téme digitalizácie v oblasti korporátneho práva s konkrétnejším zameraním sa na úroveň digitalizácie súvisiacich procesov pri zakladaní a realizácii zmien v obchodných spoločnostiach, na možnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    400 Kč
    Do 4 – 5 dnů

How to Fix the Future - Andrew Keen, Atlantic Books, 2018
How to Fix the Future 
EN

Andrew Keen, 'the Christopher Hitchens of the internet', describes his urgent worldwide search for ways in which humanity can protect itself from the dark side of the digital future....

  • Knihabrožovaná vazba
    419 Kč
    Do 22 – 27 dnů

Marketing na Twitteri - Peter Murár, WebSupport, 2011
Marketing na Twitteri 
SK

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    148 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nová společnost s ručením omezeným - Eva Dvořáková, Markéta Pravdová, Lucie Josková, Grada, 2021
Nová společnost s ručením omezeným

Dne 1. 1. 2021 nabyde účinnosti rozsáhlá novela zákona o obchodních korporacích (zákon č. 33/2020 Sb.). Tím se úprava společnosti s ručením omezeným dočká zcela zásadních změn...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Média, komunikace a kultura - Jiří Bystřický a kolektív, Aleš Čeněk, 2008
Média, komunikace a kultura

Publikace představuje analýzu aktuální problematiky mediální komu nikace, mechanismů fungování soudobé společnosti a základního vymezení moderní a postmoderní kultury...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Great by Choice - Jim Collins, Morten T. Hansen, HarperCollins, 2011
Great by Choice 
EN

Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns with another groundbreaking work, this time to ask: Why do some companies thrive in uncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, ...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    270 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    610 Kč
    Více než 30 dní

To Pixar and Beyond - Lawrence Levy, Houghton Mifflin, 2016
To Pixar and Beyond 
EN

The never-before-told story of Pixar's improbable success. " Hi, Lawrence? the caller asked. This is Steve Jobs. I saw your picture in a magazine a few years ago and thought we d work together someday. "After Steve Jobs was unceremoniously dismi

  • Knihapevná vazba
    660 Kč
    Více než 30 dní

Great by Choice - Jim Collins, Random House, 2011
Great by Choice 
EN

The authors challenge conventional wisdom with thought-provoking, sticky, and supremely practical concepts.

  • Knihapevná vazba
    581 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg