Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Michal Pastier: Žlutá kniha budování značky. barecz & conrad books, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Manuál copywritingu - Vojtěch Untermüller, Grada, 2019
Novinka
Manuál copywritingu

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem...

  • Knihabrožovaná vazba
    224 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza, Grafické studio Kafka design, 2014
Logo & Corporate Identity

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

  • Knihabrožovaná vazba
    790 Kč
    Do 2 dnů

Jak myslí úspěšní obchodníci - Helen Kensett, Management Press, 2018
Jak myslí úspěšní obchodníci

Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    228 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Extra super účinné vychytávky, jak se stát králem porady - Sarah Cooper, BIZBOOKS, 2018
Extra super účinné vychytávky, jak se stát králem porady

Odhaduje se, že strávíme 7,5 % svého bdřlého života na mítincích, kterých se každý rok koná na 11 milionu. Více než třetina těchto mítinku však spočívá v plánování dalších mítinku, během další šestiny někoho žádáme, aby zopakoval, co práve...

Mít vše hotovo - David Allen, Jan Melvil publishing, 2008
Mít vše hotovo

Kniha legendárního gurua osobního workflow managementu Davida Allena konečně vychází v češtině! Zlepšete svou pracovní i osobní výkonnost pomocí metody Getting Things Done (GTD)...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    230 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zeměpisná označení výrobků a jejich právní ochrana - Hana Kelblová, Wolters Kluwer ČR, 2016
Novinka
Zeměpisná označení výrobků a jejich právní ochrana

Publikace se věnuje tématu, které dosud nebylo v české právní literatuře samostatně zpracováno, přestože se nepochybně jedná o významnou součást práva duševního vlastnictví...

  • Knihabrožovaná vazba
    259 Kč
    Skladem 2 ks

Desatero úspěšného podnikatele

DESATERO ÚSPĚŠNÉHO PODNIKATELE odhaluje soubor pravidel, kterých se drží podnikatelé, kteří jsou ve svém podnikání dlouhodobě úspěšní. Podnikání a úspěch v něm ovlivňuje mnoho proměnlivých faktorů, ale ty...

  • AudioknihaMP3 na CD
    97 Kč
    -66 %
    Do 2 – 3 dnů

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Novinka
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    276 Kč
    Do 5 – 9 dnů

Ochrana duševního vlastnictví ve státech anglo-americké a smíšené právní tradice - Eva Adlerová, Matěj Machů, Wolters Kluwer ČR, 2018
Ochrana duševního vlastnictví ve státech anglo-americké a smíšené právní tradice

Právní systémy postavené na jiné, než evropské kontinentální právní tradici, se vůči právu nám známému samozřejmě v mnohém liší. Tato monografie si vzala za cíl poukázat na některé z hlavních odlišných rysů, se kterými se...

  • Knihabrožovaná vazba
    221 Kč
    Do 4 – 8 dnů

Praktická učebnice tvorby firemního stylu - Stanislav Horný, Professional Publishing, 2017
Novinka
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

  • Knihapevná vazba
    223 Kč
    Do 19 – 24 dnů
Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová, Ekopress, 2006
Marketing hotelových služeb

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Do 12 – 17 dnů

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Novinka
Psychologie reklamy

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná vazba
    426 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení

Autorské právo v rozhlasovém vysílání - Marek Beneš, Leges, 2020
Novinka
Autorské právo v rozhlasovém vysílání

Kniha je první publikací, která přehledně popisuje rozhlasové vysílání z hlediska soukromého práva, a to současně českého, slovenského a evropského. Kniha na jednom místě přehledně popisuje specifika rozhlasového vysílání...

  • 250 Kč
    Do 3 – 8 dnů

Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla - Pavel Koukal, Wolters Kluwer ČR, 2012
Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla

Monografie reaguje na aktuální fenomén „designové revoluce", se kterým se setkáváme všude kolem nás. Snaží se čtenářům přiblížit cesty, jak design chránit. Je přitom zaměřena na dvě nejvíce frekventované formy ochrany designu...

  • Knihabrožovaná vazba
    246 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023
Novinka
Marketing management

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...

  • Knihabrožovaná vazba
    836 Kč
    Skladem 1 ks

Výjimky a omezení autorského práva v prostředí digitálních sítí - Matěj Myška, Wolters Kluwer ČR, 2020
Novinka
Výjimky a omezení autorského práva v prostředí digitálních sítí

Snaha dosáhnout spravedlivé rovnováhy mezi zájmy jednotlivých subjektů participujících v systému autorského práva limitací garantovaných výlučných práv je historicky pozorovatelná od počátku jeho existence a úzce souvisí...

  • Knihabrožovaná vazba
    485 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Autorský zákon - Radim Polčák, Pavel Koukal, Rudolf Leška, Leges, 2020
Novinka
Autorský zákon

Nejnovější komentář k autorskému zákonu sestavil kolektiv čtrnácti renomovaných autorů, kteří v něm uplatnili své hluboké teoretické znalosti i dlouholeté zkušenosti z právní praxe...

  • Knihapevná vazba
    1 073 Kč
    Do 1 – 2 dnů

.eu domain name=.eu doména - Přemysl Raban, Marie Moravcová a kol., C. H. Beck, 2006
.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

19 príbehov podnikania formou franchisingu - Lucia Stefansky a kolektív, Podnikajte.sk, 2016
Novinka
19 príbehov podnikania formou franchisingu 
SK

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...

  • Knihapevná vazba
    351 Kč
    Skladem 1 ks

Brand it Like Serhant - Ryan Serhant, Nicholas Brealey Publishing, 2024
Brand it Like Serhant 
EN

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...

  • Knihabrožovaná vazba
    398 Kč
    Do 23 – 28 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
  • Antoine de Saint-Exupéry