Nejlepší z kategorie: s modrou obálkou knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
114 produktů
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
-
Knihapevná vazba745 KčSkladem 3 ks
Druhé vydání této velmi úspěšné publikace je rozšířeno o kapitolu – budoucí trendy v investování...
The never-before-told story of Pixar's improbable success. " Hi, Lawrence? the caller asked. This is Steve Jobs. I saw your picture in a magazine a few years ago and thought we d work together someday. "After Steve Jobs was unceremoniously dismi
-
Knihapevná vazba660 Kč-5 %Více než 30 dní
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých...
-
212 KčIhned ke stažení
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční...
-
E-knihaPDF280 KčIhned ke stažení
Audiokniha Jediná kniha o financiách, ktorú by ste si mali prečítať, ktorú napísali Thomas Kehl a Mona Linke. Množstvo rád a návodov, ako bezpečne a s istotou začať s finančným plánovaním. Jediná kniha o financiách, ktorú by ste ...
-
AudioknihaMP3 ke stažení381 KčIhned ke stažení
Od 1. 1. 2021 je účinná rozsáhlá novela zákona o obchodních korporacích (zákon č. 33/2020 Sb.). Tím se úprava společnosti s ručením omezeným dočká zcela zásadních změn. Publikace komplexně představuje společnost s ručením...
-
288 KčIhned ke stažení
Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...
-
Knihapevná vazba s přebalem359 KčSkladem 1 ks
- Liběna Tetřevová
- kolektiv
Každá dnešní ekonomika je ekonomikou smíšenou, prolínají se v ní prvky klasicky pojaté tržní ekonomiky a ekonomiky centrálně plánované. Jde o systém, v rámci něhož jsou tržní mechanismy doplňovány zásahy státu (vlády)...
-
Knihabrožovaná vazba238 KčDo 4 – 6 dnů
- Lucia Stefansky
- kolektiv
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...
-
Knihapevná vazba398 KčDo 14 – 19 dnů
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...
-
255 KčSkladem 2 ks
-
254 KčIhned ke stažení
Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání...
-
249 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 na CD254 KčDo 4 – 6 dnů
Andrew Keen, 'the Christopher Hitchens of the internet', describes his urgent worldwide search for ways in which humanity can protect itself from the dark side of the digital future....
-
Knihabrožovaná vazba419 KčVíce než 30 dní
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...
-
Knihabrožovaná vazba790 KčDo 5 – 6 dnů
The real story of what it takes to risk it all and go for broke. Conventional wisdom says most startups need to be in Silicon Valley, started by young engineers around a sexy new idea, and backed by VC funding....
-
Knihapevná vazba609 KčDo 21 – 26 dnů
Naučte se dobře zvládat obtížné situace a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy. Autorka knihy je psycholožka...
-
Knihabrožovaná vazba223 KčSkladem > 5 ks
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z...
-
Knihabrožovaná vazba408 KčDo 7 – 12 dnů
This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...
-
Knihapevná vazba954 KčSkladem 1 ks
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“...
-
Knihabrožovaná vazba710 KčDo 5 – 6 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle