Populární naučné z kategorie na téma komunikace s českým původem knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
59 produktů
Myslíte si, že jste vtipní? A myslí si to i vaše okolí? Mám pro vás dobrou zprávu: vtipný může být každý, i vy! Humor se dá naučit. Stejně jako dobrý příběh má i legrace svá pravidla. Ovládněte je a budete překvapeni, jak snadné může být lidi pobavit....
-
Knihabrožovaná vazba254 KčDo 22 dnů
Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...
-
Knihapevná vazba419 KčSkladem 5 ks
Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...
-
Knihabrožovaná vazba465 KčSkladem > 5 ks
-
339 KčIhned ke stažení
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují...
Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyPublikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....
-
Knihabrožovaná vazba756 KčDo 5 dnů
Povídáme si často, povídáme si o všem možném a obvykle na tom nenacházíme nic zvláštního. Ale i v takovém běžném povídání někdy narazíme na neporozumění, na střety v názorech, které mohou vést až ke sporu a konfliktu...
-
Knihabrožovaná vazba265 KčDo 25 dnů
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčDo 22 dnů
-
169 KčIhned ke stažení
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.
-
Přečtenámírně opotřebovaná100 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazba296 KčDo 22 dnů
-
305 KčIhned ke stažení
Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin...
-
Přečtenávýborný stav255 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF271 KčIhned ke stažení
Publikace pojednává o soutěžních i nesoutěžních přehlídkách audiodokumentaristiky, zejména o International Feature Conference (IFC), každoročním pracovním setkání rozhlasových tvůrců z celého světa. Část knihy poskytuje vhled do...
-
Knihabrožovaná vazba215 KčDo 25 dnů
Kniha věnovaná oblasti psychologie komunikace podává přehled vybraných pojmů, konceptů a základního dělení oboru. Blíže se pak zabývá jednak neverbální komunikací a jejím významem pro interpersonální vztahy, jednak komunikací verbální, a to zejména...
-
Přečtenávýborný stav203 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazba307 KčSkladem 1 ks
-
314 KčIhned ke stažení
Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....
-
Knihakroužková vazba281 KčSkladem 2 ks
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...
Další formátyOdborná učebnice určená především pro vysoké (střední) školy, ale i pro odbornou veřejnost se zaměřením na cestovní ruch.
-
382 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Americký profesor marketingu Scott Galloway, kultovní autor několika bestsellerů New York Times, nekonvenčním způsobem vysvětluje, proč je work-life balance vybájenou chimérou, zda je dobré opustit školu kvůli podnikání, jak to udělal...
-
Knihabrožovaná vazba297 KčSkladem 1 ks
Kniha je určena hlavně mladým lidem, kteří jsou na začátku své kariéry, nejen v oblasti finančního poradenství, ale obecně ve světě financí i jiných oborech moderní ekonomiky. Je svým způsobem také kuchařkou finančního...
-
Knihabrožovaná vazba424 KčPřipravujeme,
vychází za pět dní
Otázky mezinárodního obchodu jsou častým předmětem mediálních diskusí. Diskutující se však mnohdy opírají o argumenty, které nejenže neobstojí z hlediska ekonomické teorie, ale neobstojí, jak Russell Roberts ve své knize ukazuje...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle