Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Příběh o předurčení, svobodě... Ewald Arenz, Chci si přečíst, Host, 2025

Odborné a naučné knihy

Zúžit výběr

Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy ()

Terminologický slovník

  • Přečtená
    výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    318 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Marketing a reklama na internetu (Martin Dvořáček, Martin Pegner a Petr Stuchlík)

Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: České spotřební pohádky (Pavel Ryška)
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze (Kristýna Drápalová)

Název z obálky. Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Právo versus sexismus : metodický pohled na sexistické reklamy (Jana Kvasnicová, Martin Šaroch, Pavla Špondrová a Petra Havlíková)

Název z obálky

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Marketingový význam body image (Jan Koudelka)
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Mlčíce hlasitě volají : tisková reklama automobilky L&K - Škoda (Jan Králík a Lukáš Nachtmann)
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Pražské biografy : pomíjivé kouzlo potemnělých sálů (Tomáš Dvořák a Jan Rousek)

"Tato kniha vznikla jako doprovodná publikace k výstavě Pražské biografy - pomíjivé kouzlo potemnělých sálů realizované v Muzeu hlavního města...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek (Jan Chromý a Liubov Ryashko)

300 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Etika reklamy (Vladimír Šiler)

Název na obálce

  • Knihabinding.listy
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Design na cestě (Pavel Noga)
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Kapitoly z módneho marketingu a stylingu (Dana Lapšanská)
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Sex v reklamě (Lenka Vrtišková Nejezchlebová)

Část. tištěno napříč

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Kalendář, osobní jména a křesťanské svátky : Jak se měřil čas a vznikal kalendář : Co vyjadřuje vaše jméno : Smysl a význam křesťanských svátků (Milan Salajka)
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Jak se dělá účinná reklama (Tom Brannan)
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Mezi kýčem a akademií : chromolitografie ve službách reklamy a umění (Mikoláš Axmann, Lucie Vlčková, Anežka Bartošíková, Kateřina Holečková, Lucie Skřivánková, Petr Šámal, Petr Štembera a Filip Wittlich)

Doprovodná publikace ke stejnojmenné výstavě pořádaná Uměleckoprůmyslovým museem v Praze. V tiráži uvedeno chybně jméno Petra Štembera, správně:...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Staré reklamní cedule (Daniel Trávníček a Kamil Mittner)

Obsahuje rejstříky. 500 výtisků

  • Připravujeme
    Dodavatelé, distributoři a další šikovní lidé intenzivně pracují na tom, abyste si tuto knihu mohli už brzo užít!

Kniha: Můj život v reklamě ; Reklama jako věda (Claude C. Hopkins)

Přeloženo z angličtiny. Název z obálky

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Hudba v televizní reklamě : struktura hudební složky reklam v českých televizích (Radim Bačuvčík)
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Služba, prodej, reklama, Baťa (Gabriela Culík Končitíková, Kateřina Mintělová, Lukáš Mlček, Petra Barešová a Tereza Geletová)

Chronologický přehled. 200 výtisků

  • Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.
Kniha: Odvrácená tvář lásky (Colleen Hoover)
Odvrácená tvář lásky
  • Colleen Hoover