Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je...
-
Knihapevná vazba618 KčSkladem 2 ks
Kniha doc. Ing. Jana Koudelky, CSc., kterou vydává nakladatelství Professional Publishing, se podrobně zabývá jednak procesem poznávání segmentů na spotřebních trzích...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 1500 výt.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přehledy lit. 700 výt.. Odkazy na lit.. Pozn
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 1000 výt.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle