Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Tři Sekery - Kateřina Surmanová, Kalibr, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Trhy - Dominik Stroukal, Jan Berka, Grada, 2024
Trhy

O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Umění války - Sun-c', B4U, 2022
 
Umění války - Sun-c’, 1400, 2023
Umění války
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů i po více než dva a půl tisíci let, které uplynuly od jeho napsání. V čem spočívá jeho obliba? Paradoxně nikoliv v jeho válečnických...

  • Knihabrožovaná vazba
    159 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    139 Kč
    Ihned ke stažení

Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013
Začněte s PROČ

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily

  • Knihabrožovaná vazba
    313 Kč
    Skladem > 5 ks
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    303 Kč
    Skladem
Další formáty

Jak prodávat z očí do očí

Audiokniha Jak prodávat z očí do očí, kterou napsal Ivo Toman. 32 let Ivo Toman prodává různé produkty a 28 let o tom navíc i školí. Za tu dobu se toho změnilo hodně. Přišly mobily, internet, čárové a QR kódy, e-maily a sociální sí

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    449 Kč
    Skladem 2 ks
Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    168 Kč
    Skladem
  • 229 Kč
    Ihned ke stažení

30 hodin - Dalibor Pulkert, Jan Melvil publishing, 2024
30 hodin

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...

  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Prodávejte jako ti nejlepší! - Miroslav Konopáč, Grada, 2016
Prodávejte jako ti nejlepší!

Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec...

  • Přečtenávýborný stav
    183 Kč
    Skladem
  • 190 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    195 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Tajemství moderního nákupu - Ivan Gros, Vydavatelství VŠCHT, 2006
Tajemství moderního nákupu

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších...

  • Knihapevná vazba
    500 Kč
    Do 15 – 20 dnů

Základy strategického řízení a rozhodování

Manažeři, podnikatelé a studenti vysokých škol získají díky knize solidní základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem. Dozvíte se, jak úspěšně aplikovat strategické myšlení do řízení firem a jaké...

  • 280 Kč
    Ihned ke stažení

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě

Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li...

  • 390 Kč
    Ihned ke stažení
Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2014
Integrované řízení výroby

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka...

  • 199 Kč
    Do 6 – 7 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    159 Kč
    Skladem
Další formáty

Právo obchodních korporací - Stanislava Černá, Ivana Štenglová, Irena Pelikánová, Wolters Kluwer ČR, 2021
Právo obchodních korporací

Předkládané druhé, doplněné a aktualizované vydání učebnice Právo obchodních korporací reaguje na významné změny úpravy korporačního práva, které přinesl s účinností od 1. 1. 2021 zákon č. 33/2020 Sb...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 027 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Jak prodávat, aby od vás kupovali - Peter Ulčin, Grada, 2016
Jak prodávat, aby od vás kupovali

Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit.

  • Přečtenávýborný stav
    199 Kč
    Skladem
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Příručka úspěšného obchodování na komoditních trzích pro začínající investory - Petr Tmej, Romana Křížová, Ekopress, 2014
Příručka úspěšného obchodování na komoditních trzích pro začínající investory

Je to všudypřítomné: Akcie, komodity, měnové páry (aneb. Forex). Den co den posloucháme v médiích, jak oslabil dolar vůči euru či naopak, jak zlato dosahovalo rok co rok historických maxim, aby v posledním roce zažilo největší propad za posledních...

  • Knihabrožovaná vazba
    296 Kč
    Do 19 – 24 dnů

Hodnocení a řízení výkonnosti - Irena Wagnerová, Grada, 2008
Hodnocení a řízení výkonnosti

Výkonnost pracovníka a pracovní hodnocení jsou velká a stále se vyvíjející témata psychologie práce a organizace. Není na světě snad firma, která by se právě těmito oblastmi nemusela intenzivně zabývat...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    79 Kč
    Skladem
  • 144 Kč
    Ihned ke stažení

Jak si vybudovat MLM stroj na peníze

Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky...

  • E-knihaEPUBMOBI
    307 Kč
    Ihned ke stažení

Umění války (Komiksová adaptace) - Sun-c', Kontrast, 2019
Umění války (Komiksová adaptace)
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

V této slavné adaptaci Sunova slavného traktátu o válce mistr poučuje svého žáka o jemných nuancích válečného umění. Umělecké ilustrace cenami ověnčeného kreslíře Pete Katze zobrazují bitevní scény i strategické scénáře, a tak odvěké vojenské...

  • Knihapevná vazba
    399 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Vítězit - Tim S. Grover, Shari Lesser Wenk, barecz & conrad books, 2021
Vítězit

Elitní trenér Tim Grover, mezi jehož svěřence se řadili takoví slavní basketbalisté jako Michael Jordan, Kobe Bryant či Dwyane Wade, ve své nové knize přináší brutálně upřímný návod na to, jak vítězit v podnikání, sportu i ve všech jiných oborech ...

  • Knihabrožovaná vazba
    375 Kč
    Skladem 5 ks

Společenská odpovědnost firem a organizací - Petra Koudelková, Ekopress, 2022
Společenská odpovědnost firem a organizací

Kniha se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti a udržitelnosti v podmínkách české firmy...

  • Knihabrožovaná vazba
    233 Kč
    Do 3 – 6 dnů

Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)