Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Jediná oficiální autobiografie papeže Františka - Naděje

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy ()
Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy

Terminologický slovník

  • Přečtená
    výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    340 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Všem chutnají tuze Novákovy uzeniny : inzeráty z českých novin a časopisů konce 19. a začátku 20. stol., kdy Rakousku-Uhersku vládl císař František Josef I., zvaný starej Procházka (Jan Plachetka a Milan Kopřiva)
Všem chutnají tuze Novákovy uzeniny : inzeráty z českých novin a časopisů konce 19. a začátku 20. stol., kdy Rakousku-Uhersku vládl císař František Josef I., zvaný starej Procházka

Zdobený tit. list. Ilustr. předsádky

  • Přečtená
    mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    176 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: České spotřební pohádky (Pavel Ryška)
České spotřební pohádky
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Pražské biografy : pomíjivé kouzlo potemnělých sálů (Tomáš Dvořák a Jan Rousek)
Pražské biografy : pomíjivé kouzlo potemnělých sálů

"Tato kniha vznikla jako doprovodná publikace k výstavě Pražské biografy - pomíjivé kouzlo potemnělých sálů realizované v Muzeu hlavního města...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Právo versus sexismus : metodický pohled na sexistické reklamy (Jana Kvasnicová, Martin Šaroch, Pavla Špondrová a Petra Havlíková)
Právo versus sexismus : metodický pohled na sexistické reklamy

Název z obálky

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Marketingový význam body image (Jan Koudelka)
Marketingový význam body image
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze (Kristýna Drápalová)
Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze

Název z obálky. Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Mlčíce hlasitě volají : tisková reklama automobilky L&K - Škoda (Jan Králík a Lukáš Nachtmann)
Mlčíce hlasitě volají : tisková reklama automobilky L&K - Škoda
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Marketing a reklama na internetu (Martin Dvořáček, Martin Pegner a Petr Stuchlík)
Marketing a reklama na internetu

Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek (Jan Chromý a Liubov Ryashko)
Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek

300 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Sex v reklamě (Lenka Vrtišková Nejezchlebová)
Sex v reklamě

Část. tištěno napříč

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Kapitoly z módneho marketingu a stylingu (Dana Lapšanská)
Kapitoly z módneho marketingu a stylingu
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Jak se dělá účinná reklama (Tom Brannan)
Jak se dělá účinná reklama
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Etika reklamy (Vladimír Šiler)
Etika reklamy

Název na obálce

  • Knihabinding.listy
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Design na cestě (Pavel Noga)
Design na cestě
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Základy reklamy : učební text (Zdeněk Křížek)
Základy reklamy : učební text

200 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Mezi kýčem a akademií : chromolitografie ve službách reklamy a umění (Mikoláš Axmann, Lucie Vlčková, Anežka Bartošíková, Kateřina Holečková, Lucie Skřivánková, Petr Šámal, Petr Štembera a Filip Wittlich)
Mezi kýčem a akademií : chromolitografie ve službách reklamy a umění

Doprovodná publikace ke stejnojmenné výstavě pořádaná Uměleckoprůmyslovým museem v Praze. V tiráži uvedeno chybně jméno Petra Štembera, správně:...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Staré reklamní cedule (Daniel Trávníček a Kamil Mittner)
Staré reklamní cedule

Obsahuje rejstříky. 500 výtisků

  • Připravujeme
    Dodavatelé, distributoři a další šikovní lidé intenzivně pracují na tom, abyste si tuto knihu mohli už brzo užít!

Kniha: Reklama je navoněná zdechlina (Oliviero Toscani)
Reklama je navoněná zdechlina
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Vyznání muže reklamy (David Ogilvy)
Vyznání muže reklamy

Obsahuje rejstřík

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.
Kniha: Exit West (Mohsin Hamid)
Exit West
  • Mohsin Hamid