Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


Six sigma - Armin Töpfer a kolektív, Computer Press, 2008
Six sigma

Six Sigma je manažerský koncept pro analýzu kvalitativních problémů a jejich následné odstraňování na základě statistických metod a při použití běžných nástrojů řízení kvality...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    125 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Účetní data v rukou manažera – finanční analýza v řízení firmy - Jaroslav Sedláček, Computer Press
Účetní data v rukou manažera – finanční analýza v řízení firmy

Především v malých, ale také středních firmách se často setkáme s propastí, která je mezi účetnictvím a mezi manažerským rozhodováním týkajícím se především finančního řízení firmy.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Informační systémy v podnikové praxi - Petr Sodomka, Computer Press, 2006
Informační systémy v podnikové praxi

Autor se v této knize zabývá důležitými a ryze praktickými otázkami vybudování a provozu informačního systému. Neobávejte se však nudné teorie: celý text je protkán množstvím příkladů a případových studií ze společností...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    205 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Intenzivní kurz vedení lidí - Brian Clegg, Paul Birch, Computer Press, 2004
Intenzivní kurz vedení lidí

Brian Clegg je autorem knih s obchodní tematikou a populárně vědeckých knih. Pracuje jako poradce pro tvůrčí myšlení. Paul Birch pracuje jako poradce pro změny a tvůrčí myšlení a také jako školitel. Oba autoři jsou uznávaní spisovatelé.


Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    172 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management prodeje - David Jobber, Geoff Lancaster, Computer Press, 2001
Management prodeje

Chcete si být jisti, že nabízíte daný druh výrobku správným způsobem? Že sdělujete zákazníkovi o výrobku či službě ty informace, které ho přesvědčí? Že mu dokážete co nejkratší cestou vysvětlit, jaký užitek mu výrobek přinese?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Založení a řízení společnosti - Vojtěch Koráb, Marek Mihalisko, Computer Press, 2005
Založení a řízení společnosti

V této publikaci zájemci získají praktickou „kuchařku“ obecných a legislativních kroků a postupů při zakládání společnosti. Cílem publikace je provést podnikatele celým podnikatelským procesem až po rozjezd firmy v počátcích podnikání.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    167 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Příště spadni líp! - Ivan Pilný, Computer Press, 2011
Příště spadni líp!

Ivan Pilný, zakladatel české pobočky společnosti Microsoft, bývalý vrcholový manažer Českého Telecomu a investor, s nadhledem glosuje povolání manažera. Podstatnou část knihy tvoří doplněné a přepracované glosy publikované v letech 2007 až 2010...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zabezpečení obchodních informací - Jaroslav Mlýnek, Computer Press, 2007
Zabezpečení obchodních informací

Publikaci Zabezpečení obchodních informací přivítají manažeři a pracovníci obchodních společností, studenti ekonomického zaměření a všichni ostatní zájemci o řešení bezpečnostní problematiky v obchodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Personalistika od A do Z - David Martin, Computer Press, 2007
Personalistika od A do Z

Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení vytyčených cílů – nevýkonní lidé k dosažení cílů nepřispějí...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    240 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Teambuilding workshop - Vivette Payne, Computer Press, 2007
Teambuilding workshop

Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Řízení IT projektů pro úplné začátečníky - Tomáš Komzák, Computer Press, 2013
Řízení IT projektů pro úplné začátečníky

Jste IT manažerem, IT expertem či IT ředitelem? Potřebujete průvodce plného ukázek, doporučení z praxe a vzorových příkladů, který by vás úplně od začátku zasvětil do tajů řízení IT projektů?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Informační systémy v podnikové praxi - Petr Sodomka, Hana Klčová, Computer Press, 2011
Informační systémy v podnikové praxi

Potřebujete ke studiu knihu, v níž by byly odpovědi na otázky týkající se budování a provozu informačního systému? Nebo jste ve své společnosti odpovědní za výběr podnikových aplikací a jejich dodavatelů?...


Kaizen - Osvědčená praxe českých a slovenských podniků - Ján Košturiak a kolektív, Computer Press, 2010
Kaizen - Osvědčená praxe českých a slovenských podniků

Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer, Computer Press, 2007
Marketing podle cílových skupin

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    363 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid