Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
60 produktů
- Autorský kolektiv
Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...
- Armin Töpfer
- kolektiv
Six Sigma je manažerský koncept pro analýzu kvalitativních problémů a jejich následné odstraňování na základě statistických metod a při použití běžných nástrojů řízení kvality...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- John Arnold
- kolektiv
Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...
Především v malých, ale také středních firmách se často setkáme s propastí, která je mezi účetnictvím a mezi manažerským rozhodováním týkajícím se především finančního řízení firmy.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Autor se v této knize zabývá důležitými a ryze praktickými otázkami vybudování a provozu informačního systému. Neobávejte se však nudné teorie: celý text je protkán množstvím příkladů a případových studií ze společností...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...
Brian Clegg je autorem knih s obchodní tematikou a populárně vědeckých knih. Pracuje jako poradce pro tvůrčí myšlení. Paul Birch pracuje jako poradce pro změny a tvůrčí myšlení a také jako školitel. Oba autoři jsou uznávaní spisovatelé.
Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.
Chcete si být jisti, že nabízíte daný druh výrobku správným způsobem? Že sdělujete zákazníkovi o výrobku či službě ty informace, které ho přesvědčí? Že mu dokážete co nejkratší cestou vysvětlit, jaký užitek mu výrobek přinese?...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
V této publikaci zájemci získají praktickou „kuchařku“ obecných a legislativních kroků a postupů při zakládání společnosti. Cílem publikace je provést podnikatele celým podnikatelským procesem až po rozjezd firmy v počátcích podnikání.
Ivan Pilný, zakladatel české pobočky společnosti Microsoft, bývalý vrcholový manažer Českého Telecomu a investor, s nadhledem glosuje povolání manažera. Podstatnou část knihy tvoří doplněné a přepracované glosy publikované v letech 2007 až 2010...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikaci Zabezpečení obchodních informací přivítají manažeři a pracovníci obchodních společností, studenti ekonomického zaměření a všichni ostatní zájemci o řešení bezpečnostní problematiky v obchodních společnostech...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení vytyčených cílů – nevýkonní lidé k dosažení cílů nepřispějí...
Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jste IT manažerem, IT expertem či IT ředitelem? Potřebujete průvodce plného ukázek, doporučení z praxe a vzorových příkladů, který by vás úplně od začátku zasvětil do tajů řízení IT projektů?...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Potřebujete ke studiu knihu, v níž by byly odpovědi na otázky týkající se budování a provozu informačního systému? Nebo jste ve své společnosti odpovědní za výběr podnikových aplikací a jejich dodavatelů?...
- Ján Košturiak
- kolektiv
Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...
Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle