Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Nejlepší na téma řízení společnosti knihy od nakladatelství Computer Press

Použité filtry
Zrušit filtry
Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    125 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006
CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

7 kroků efektivního koučování - Sabine Dembowski, Fiona Eldridge, Ian Hunter, Computer Press, 2009
7 kroků efektivního koučování

Ať patříte mezi trenéry nebo manažery, příručka o koučování vám pomůže rozvíjet skryté dispozice pracovníků ve vašem týmu. Ukáže vám, jak pracovat sám na sobě, abyste získal(a) dovednosti dobrého kouče: uměl(a) vybudovat vzájemnou důvěru, pozorně naslouch


Jak vést a motivovat lidi - František Bělohlávek, Computer Press, 2008
Jak vést a motivovat lidi

Manažer se pozná podle toho, jak umí práci rozdělit a předat jiným. Musí umět pomocí druhých dojít co nejkratší cestou k cíli. Ale pro jaký způsob vedení se jako řídící osoba rozhodnout? Být tvrdý a „pes“, nebo na to jít raději přátelsky a po dobrém?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Personalistika - Margaret Foot, Caroline Hook, Computer Press, 2002
Personalistika

Publikace mu totiž uceleným způsobem poskytne všechny informace a rady, které ke své činnosti potřebuje: jak lidské zdroje a práci s nimi plánovat, jak provést pohovory a jak je vyhodnotit i vybrat toho pro firmu nejlepšího.


Intenzivní kurz vedení lidí - Brian Clegg, Paul Birch, Computer Press, 2004
Intenzivní kurz vedení lidí

Brian Clegg je autorem knih s obchodní tematikou a populárně vědeckých knih. Pracuje jako poradce pro tvůrčí myšlení. Paul Birch pracuje jako poradce pro změny a tvůrčí myšlení a také jako školitel. Oba autoři jsou uznávaní spisovatelé.


Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    84 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak řídit a vést lidi - František Bělohlávek, Computer Press, 2005
Jak řídit a vést lidi

Kniha je určena především pro široký kádr středního i vyššího managementu – pro ty, kteří jsou denně v boji, pro které je čas drahý a kteří potřebují co nejrychleji vylepšit sebe sama...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    65 Kč
    Skladem
  • Knihašitá vazba
    Vyprodané

Jak jednat s problematickými lidmi - Roy Lilley, Computer Press, 2005
Jak jednat s problematickými lidmi

Problematičtí lidé dokáží velmi znepříjemnit život. Na každém pracovišti je mnoho různorodých lidí a někdy může být obtížné s nimi vyjít, jakož i pokračovat v práci...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    167 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    172 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    205 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Příště spadni líp! - Ivan Pilný, Computer Press, 2011
Příště spadni líp!

Ivan Pilný, zakladatel české pobočky společnosti Microsoft, bývalý vrcholový manažer Českého Telecomu a investor, s nadhledem glosuje povolání manažera. Podstatnou část knihy tvoří doplněné a přepracované glosy publikované v letech 2007 až 2010...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zabezpečení obchodních informací - Jaroslav Mlýnek, Computer Press, 2007
Zabezpečení obchodních informací

Publikaci Zabezpečení obchodních informací přivítají manažeři a pracovníci obchodních společností, studenti ekonomického zaměření a všichni ostatní zájemci o řešení bezpečnostní problematiky v obchodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Personalistika od A do Z - David Martin, Computer Press, 2007
Personalistika od A do Z

Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení vytyčených cílů – nevýkonní lidé k dosažení cílů nepřispějí...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    240 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Teambuilding workshop - Vivette Payne, Computer Press, 2007
Teambuilding workshop

Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Řízení IT projektů pro úplné začátečníky - Tomáš Komzák, Computer Press, 2013
Řízení IT projektů pro úplné začátečníky

Jste IT manažerem, IT expertem či IT ředitelem? Potřebujete průvodce plného ukázek, doporučení z praxe a vzorových příkladů, který by vás úplně od začátku zasvětil do tajů řízení IT projektů?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kaizen - Osvědčená praxe českých a slovenských podniků - Ján Košturiak a kolektív, Computer Press, 2010
Kaizen - Osvědčená praxe českých a slovenských podniků

Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer, Computer Press, 2007
Marketing podle cílových skupin

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    363 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
Joseph Heller