Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006

358 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006
CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne... Číst víc

5,0 6 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2006
Počet stran
196

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Více o knize

Publikace je určena:

* pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM
* pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se dnešní obchod a marketing vyvíjí

V podrobném průvodci se dozvíte:

* proč dnes mluvíme o krizi tzv. tradičního marketingu
* jak CRM vymezuje a definuje péči o zákazníka
* jaké rozlišujeme vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím a jak je co nejlépe ošetřovat
* co udělat pro to, abychom správně pochopili a uspokojili zákaznické potřeby
* jak co nejpřesněji analyzovat vnější a vnitřní prostředí
* že rozeznáváme řadu nástrojů CRM a kdy které využít
* co udělat pro to, abychom vytvořili optimální strategii
* jak sestavit informační systém, který „přesně padne“ požadovaným potřebám
* že mezi Knowledge Managementem a CRM existují velmi důležité vazby a proč bychom je měli respektovat
* jaké existují metody a jak můžeme měřit úroveň CRM
* co je metoda CRACK a jaké sleduje veličiny
* co sledujeme pomocí matice SCAM.

V publikaci najdete i praktické písemné vzory – dotazník firemní zdatnosti v řízení vztahů se zákazníky – které můžete využít ve vaší firmě, abyste poznali, jak jste na tom s úrovní vašeho obchodu i řízením vztahů se zákazníky.
Číst víc
Příloha
CD-ROM
Počet stran
196
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×225 mm
Hmotnost
517 g
ISBN
8025107981
Rok vydání
2006
Edice
Praxe manažera
Naše katalogové číslo
46950
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

6 hodnocení

6
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara, 2017
Malý život
Hanya Yanagihara