Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Vyvážený leadership (1. vyd. jako Versatilní vedení)

Manažeři, kteří vedou svůj tým vyváženě, správně vyhodnocují situaci, přiměřeně na ni reagují a nepoužívají žádný postup v přehnané míře Přední vysokoškolští pedagogové představují koncepci vyváženého vedení...

  • 249 Kč
    Ihned ke stažení

Přidejte na rychlosti! - John P. Kotter, Management Press, 2015
Přidejte na rychlosti!

Podle téměř všech důležitých ekonomických indexů se svět vyvíjí velmi rychle. Rizika tohoto překotného vývoje – finanční, sociální, ekologické a politické souvislosti – narůstají možná ještě rychleji. Chceme-li se dnes poprat s...

  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Zamrzlá produktivita - Miloš Toman, Management Press, 2016
Zamrzlá produktivita

Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo...

  • Knihabrožovaná vazba
    358 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
Vedení procesu změny - John P. Kotter, Management Press, 2015
Vedení procesu změny

V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil...

  • Přečtenávýborný stav
    299 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Skok do budoucnosti - Bob Schmetterer, Management Press, 2004
Skok do budoucnosti

Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    152 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Konkurenční strategie firmy - František Bartes, Management Press
Konkurenční strategie firmy

Ofenzívní pojetí konkurenční strategie firmy vychází ze starých orientálních bojových filozofií, jimiž se řídí některé špičkové světové firmy.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    69 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    158 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Dynamická strategie - Yves Doz, Mikko Kosonen, Management Press, 2011
Dynamická strategie

Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách ...


Pět možností - Kory Kogon, Adam Merrill, Leena Rinne, Management Press, 2015
Pět možností

Hledáte nové nápady, jak být produktivnější? Nebo dnes a denně zakoušíte pocit, že se co nevidět zalknete pod tíhou povinností, které se na vás valí ze všech stran? Rozhodně nejste sami.Tato kniha si klade za cíl pomoci vám vyhrabat se z...

Budoucnost konkurence - C. K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy, Management Press, 2005
Budoucnost konkurence

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    164 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Kdy a jak využít přímou reklamu - Peter Váňa a kol., Management Press, 1994
Kdy a jak využít přímou reklamu

Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    105 Kč
    Do 6 dnů

Public relation: komunikace v konfliktních a krizových situacích - Petr Němec, Management Press
Public relation: komunikace v konfliktních a krizových situacích

Praktická příručka zkušeného autora přináší příklady zvládnutí krizové komunikace korporací, nastiňuje preventivní a obranná opatření související s medializací krizové situace.


Buzzmarketing - Mark Hughes, Management Press, 2006
Buzzmarketing

Tam, kde tradiční přístupy nejsou úspěšné, když jejich reklamní a marketingová sdělení spotřebitelé ignorují či účinně "odfiltrovávají", se uplatňuje buzzmarketing...


Intuitivní reklama - Miloš Toman, Management Press, 2006
Intuitivní reklama

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    119 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nenavlékejte hrochovi ponožky - Terry Kelley, Management Press, 2002
Nenavlékejte hrochovi ponožky

Kniha amerického konzultanta předkládá pětasedmdesát jasně formulovaných pravidel týkajících se základních oblastí manažerské práce (komunikace, organizace práce, vedení lidí v podmínkách neustálých změn a rizik, taktiky chování apod.)...


Všichni marketéři jsou lháři - Seth Godin, Management Press, 2006
Všichni marketéři jsou lháři

Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vedení rychlostí růstu - Katherine Catlin, Management Press, 2003
Vedení rychlostí růstu

Publikace amerických autorek analyzuje tři etapy růstu firmy, počínaje etapami počátečního a rychlého růstu, kdy je nutné soustředit se zvláště na vytváření týmů, plánování, delegování pravomocí či efektivní komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Trénink manažerských a sociálních dovedností - Eva Jarošová, Růžena Komárková, Daniela Pauknerová, Karel Pavlica, Management Press, 2001
Trénink manažerských a sociálních dovedností

Publikace zkušených vysokoškolských pedagogů nabízí soubor interaktivních technik (původních i převzatých či modifikovaných podle domácích i zahraničních zdrojů), které se v našich podmínkách již osvědčily...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Benchmarking - mýty a skutečnost - Jaroslav Nenadál a kolektív, Management Press, 2010
Benchmarking - mýty a skutečnost

Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Vůbec mluvili jen málo, ale trávili čas spolu, každý ponořený do svého vlastního víru, a drželi jeden druhého, pevně a bezpečně, a moc slov k tomu nepotřebovali. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano